Menu
Wróć do Listy pytań

Stan otrzymanego produktu nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę to zmienić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, wówczas do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki możesz zwrócić lub wymienić zakupione urządzenie na inny egzemplarz. Wyloguj produkt z wszystkich kont, przywróć do ustawień fabrycznych i odeślij na adres naszej siedziby. Wymianą zajmuje się indywidualny konsultant przypisany do zgłoszenia, który po rozpakowaniu przesyłki skontaktuje się z Państwem w celu omówienia dalszych szczegółów. Ta osoba osobiście wybierze urządzenie, które będzie w pełni spełniało Państwa oczekiwania, oraz dopilnuje prawidłowej realizacji całej wymiany.

mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych