Posiadamy wiele punktów odbioru w całej Polsce. Umożliwiamy łatwe i wygodne oddanie urządzenia do naprawy, bez konieczności odwiedzania placówki serwisowej. Po naprawie, urządzenie będziesz mógł / mogła odebrać je w wybranym punkcie odbioru.
Częstochowa, ul. Kilińskiego 22
+ (48) 729 053 055
czestochowa@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Częstochowa
Kielce, Warszawska 27
+ (48) 888 818 188
kielce@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Kielce
Kraków, Orlińskiego 1/1
+ (48) 733 666 636
krakow@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Kraków
Łódź, ul. Więckowskiego 20
+ (48) 729 053 054
lodz@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Łódz
Poznań, Szamarzewskiego 45
+ (48) 729 053 050
poznan@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Poznań
Tychy, Rynek 14
+ (48) 733 666 646
tychy@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Tychy
Warszawa, Chrzanowskiego 16
+ (48) 729 053 052
warszawa@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Warszawa
Wrocław, Kiełbaśnicza 26
+ (48) 729 053 051
wroclaw@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Wrocław
Katowice, Wojewódzka 13
+ (48) 729 053 057
katowice@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Katowice
Bielsko-Biała, Cechowa 6
+ (48) 729 053 058
bielsko@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 19:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Bielsko-Biała
Pszczyna, Rybnicka 13
+ (48) 729 053 053
kontakt@luxtrade.pl
pon. - pt. 08:00 - 16:00
sob. nieczynne
Salon Luxtrade - Pszczyna
Rzeszów, Zamkowa 13
+ (48) 729 053 056
rzeszow@luxtrade.pl
pon. - pt. 09:00 - 21:00
sob. 09:00 - 17:00
Salon Luxtrade - Rzeszów
Czas naprawy telefonu lub innego urządzenia mobilnego zależy od rodzaju uszkodzenia i dostępności części.
Zazwyczaj staramy się zakończyć naprawę w ciągu 1-5 dni roboczych
Tak, każda naprawa jest objęta gwarancją na wymienione części lub wykonaną usługę. Gwarancja może różnić się w zależności od rodzaju naprawy.
W serwisie naprawiamy smartfony zarówno marki Apple jaki urządzenia na systemie Android, laptopy oraz Apple Watch.
Koszt naprawy zależy od rodzaju uszkodzenia i modelu urządzenia. Nasz cennik znajdziesz powyżej. W przypadku usterki niewymienionej w cenniku, po dokonaniu wstępnej diagnostyki, podamy cenę naprawy.
Zależnie od dostępności dokonujemy wymiany uszkodzonych części na oryginalne, regenerowane lub wysokiej jakości zamienniki.
Tak, umożliwiamy odbiór urządzenia w wyznaczonym punkcie odbioru. Po zakończonej naprawie, Klient otrzymuje informację o możliwości odbioru urządzenia.
-Wewnątrz pudełka umieść etykietę z adresem odbiorcy oraz Twoimi danymi kontaktowymi.
-Zrób kopię zapasową danych przechowywanych na urządzeniu (jeśli to możliwe).
-Wyłącz urządzenie i usuń wszystkie karty SIM oraz pamięć zewnętrzną, takie jak karty SD.
-Oczyść urządzenie z zewnętrznego brudu, pyłu i śladów palców.
-Owiń urządzenie w materiał bąbelkowy lub zabezpiecz pudełko w środku wypełnieniem, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu.
-Zabezpiecz pudełko przed otwarciem w trakcie transportu.
Należy także pamiętać, że wysyłka urządzenia na własną rękę może zwiększyć ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Dlatego warto skorzystać z usług wysyłki oferowanych przez kuriera, które zazwyczaj posiadają ubezpieczenie przesyłki.
W celu dokładnego sprecyzowania usterki, wejdź w zakładkę zgłoszenie naprawy i wypełnij pole opis usterki. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, mailowe lub przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.
Nasz zespół serwisowy jest gotowy pomóc Ci z diagnozą problemu i zaproponować najlepsze rozwiązanie. Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz usterkę, tym łatwiej będzie nam ją zdiagnozować i szybciej naprawić. Możesz podać nam szczegóły dotyczące objawów, które zaobserwowałeś na urządzeniu, takie jak błędy, komunikaty lub zachowanie urządzenia. Czasem prosimy również o przesłanie zdjęć lub filmów prezentujących usterkę.