Żadne uszkodzenie nie jest problemem
LuxProtect to usługa serwisowa, dzięki której koszt naprawy smartfona przestaje być twoją obawą. My zajmiemy się wszystkim.
Usługa serwisowa, która działa wtedy, gdy naprawdę jej potrzebujesz
LuxProtect to idealne rozwiązanie dla osób, które pragną mieć pewność szybkiej naprawy smartfonu w przypadku pęknięcia ekranu lub zalania. Bez zbędnych formalności i ukrytych kosztów. Wszystko w ramach jednej usługi serwisowej.
Usługa na 12/24 miesięce
Twój smartfon objęty jest serwisem przez rok lub dwa lata od zakupu usługi.
Naprawa urządzenia
W ramach usługi otrzymujesz jednorazową naprawę na 12 msc , zgodnie z zakresem pakietu. W wersji rozszerzonej zyskujesz serwis także po zalaniu.
Proste zgłoszenie
Proces jest szybki i bezproblemowy – przez salon, infolinie lub wysyłkowo.
Profesjonalne części
Korzystamy z profesjonalnych części i sprawdzonego punktu serwisowego, aby sprzęt działał jak nowy.
Bez stresu i zbędnych kosztów
Nie musisz martwić się wysokimi wydatkami ani komplikacjami związanymi z wyjaśnianiem jak doszło do uszkodzenia.


Co zyskujesz?
Spokój dla siebie
Nie musisz martwić się kosztami naprawy w razie uszkodzenia.
Pewność działania sprzętu
Twój telefon i wach objęte są usługą serwisową, w której skład wchodzi naprawa ekranu, uszkodzeń mechanicznych oraz zalania (wersja Premium).
Oszczędność pieniędzy
Naprawa w ramach LuxProtect jest znacznie tańsza niż standardowy serwis.
Wygoda w codziennym użytkowaniu
Korzystasz ze sprzętu bez obaw o nieprzewidziane zdarzenia.
Elastyczność
Sam wybierasz najlepszy wariant usługi i dopasowując go do swoich potrzeb.
Naprawa w 4 prostych krokach
Zgłoszenia przyjmujemy w salonach Luxtrade, online lub przez infolinię.
Porównaj plany
LuxProtect
249zł za 12 miesięcy
469zł za 24miesiące
Smartwatche (Apple)
LuxProtect Premium
419zł za 12 miesięcy
689zł za 24 miesiące
Smartwatche (Apple)
Porównaj plany
LuxProtect
249zł za 12 miesięcy
469zł za 24 miesiące
Smartwatche (Apple)
LuxProtect Premium
249zł za 12 miesięcy
469zł za 24 miesiące
Smartwatche (Apple)
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
LuxProtect to dodatkowa usługa ochronna, która zabezpiecza Twój smartfon przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Dzięki niej możesz cieszyć się spokojem i pewnością, że Twój telefon jest odpowiednio chroniony.
Masz kilka wygodnych opcji:
1. Podczas zakupu telefonu online
Wybierz usługę LuxProtect przy składaniu zamówienia na stronie luxtrade.pl. Wystarczy dodać ją do koszyka razem z telefonem.
2. Podczas zakupu w salonie stacjonarnym Luxtrade
Kupując smartfon w jednym z naszych salonów, możesz od razu dobrać usługę LuxProtect do swojego urządzenia. Nasi doradcy pomogą Ci dobrać odpowiedni wariant ochrony.
3. Dla telefonu kupionego gdzie indziej
Nawet jeśli Twój telefon nie został kupiony w Luxtrade, możesz skorzystać z LuxProtect! Wystarczy odwiedzić nasz salon stacjonarny - po weryfikacji urządzenia przez naszego specjalistę będziesz mógł wykupić ochronę również dla swojego telefonu.
LuxProtect Premium oferuje rozszerzoną ochronę – obejmuje nie tylko uszkodzenia ekranu, ale również zalanie urządzenia. To kompleksowa ochrona smartfona, która daje pewność, że Twoje urządzenie jest zabezpieczone zarówno przed uszkodzeniem mechanicznym, jak i przypadkowym kontaktem z wodą.
Usługa ochrony LuxProtect dostępna jest dla:
smartfonów Apple iPhone,
smartfonów Samsung Galaxy,
smartwatchy Apple Watch
Usługę można dokupić do urządzeń zakupionych w sklepie Luxtrade.
LuxProtect i LuxProtect Premium są dostępne w dwóch wariantach czasowych:
12 miesięcy,
24 miesiące.
Każdy okres zapewnia jedną naprawę na każde 12 miesięcy ochrony.
Koszt zależy od długości okresu ochrony (12 lub 24 miesiące) i wybranej wersji usługi:
| Usługa | Okres ochrony | Cena |
|---|---|---|
| LuxProtect (ochrona ekranu) | 12 miesięcy | 249 zł |
| LuxProtect | 24 miesiące | 469 zł |
| LuxProtect Premium (ekran + zalanie) | 12 miesięcy | 419 zł |
| LuxProtect Premium | 24 miesiące | 689 zł |
Każdy okres 12 miesięcy obejmuje jedną naprawę. Jeśli wykupisz ochronę na 24 miesiące, przysługują Ci dwie naprawy – po jednej na każdy rok.
Tylko wersja LuxProtect Premium obejmuje ochronę przed zalaniem. Standardowa usługa LuxProtect obejmuje wyłącznie naprawę wyświetlacza.
Naprawa trwa maksymalnie 7 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu Luxtrade. O postępie naprawy klient jest informowany mailowo.
Tak, usługa może być dokupiona do urządzenia zakupionego wcześniej w Luxtrade – pod warunkiem, że urządzenie jest w pełni sprawne i nieuszkodzone.
Tak, zgłoszenie naprawy odbywa się poprzez formularz na stronie Luxtrade w zakładce „Zgłoś naprawę”.
Nie. LuxProtect i LuxProtect Premium można wykupić wyłącznie dla sprawnych urządzeń. Ochrona nie obejmuje uszkodzeń powstałych przed zakupem usługi.
Masz inne pytania?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Skontaktuj się z nami