Menu

Gwarancja

Do 24 miesięcy gwarancji

Jesteśmy przekonani co do wysokiej jakości naszych telefonów, dlatego do każdego smartfona z Luxtrade dołączamy rozszerzoną gwarancję do 24 miesięcy.

Wiemy, że telefon to niezbędne urządzenie, dlatego naprawy gwarancyjne dokonujemy najszybciej jak to możliwe. Wszystko zależne jest od występującej usterki.

gwarancja
Image 1

Gwarancja standardowa na telefon 24 miesiące:

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
  • Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
  • Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
  • Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
  • Niewłaściwe działanie portu ładowania;
  • Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
  • Niewłaściwe działanie wibracji;
  • A także wszelkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań
*Na urządzenia poniżej serii 11 obowiązuje gwarancja 6 miesięcy, więcej informacji znajdziesz wregulaminie naszego sklepu.

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie głośnika rozmów;
  • Niewłaściwe działanie głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie membrany głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie kamery przedniej;
  • Niewłaściwe działanie lampy błyskowej;
  • Niewłaściwe działanie latarki;
  • Niewłaściwe działanie przycisku wyciszania;
  • Niewłaściwe działanie przycisku zwiększania i zmniejszania głośności;
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań
*Na urządzenia poniżej serii 11 obowiązuje gwarancja 6 miesięcy, więcej informacji znajdziesz wregulaminie naszego sklepu.
Image 2

Gwarancja standardowa na smartwatch 3 miesiące:

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
  • Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
  • Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
  • Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
  • Niewłaściwe działanie portu ładowania;
  • Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
  • Niewłaściwe działanie wibracji;
  • A także wszelkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań

Nasze serwisy

Świadczymy usługi napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych na terenie Polski i Czech. Wykwalifikowana kadra nieodpłatnie wyceni naprawę urządzenia, gwarantując najwyższy poziom usług naprawy i konserwacji.

Naprawę urządzenia możesz zgłosić bezpośrednio w punkcie serwisowym jak również w każdym punkcie sprzedaży stacjonarnej. Możesz również wysłać nieodpłatnie swoje urządzenie po wypełnieniu formularza przyjęcia.

obrazek
  • Częstochowa (salon firmowy)

    Częstochowa, ul. Kilińskiego 22

    + (48) 729 053 055

    czestochowa@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Częstochowa

  • Kielce (salon firmowy, serwis)

    Kielce, Warszawska 27

    + (48) 888 818 188

    kielce@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Kielce

  • Kraków (salon firmowy)

    Kraków, Orlińskiego 1/1

    + (48) 733 666 636

    krakow@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Kraków

  • Łódź (salon firmowy)

    Łódź, ul. Więckowskiego 20

    + (48) 729 053 054

    lodz@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Łódz

  • Poznań (salon firmowy)

    Poznań, Szamarzewskiego 45

    + (48) 729 053 050

    poznan@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Poznań

  • Tychy (salon firmowy)

    Tychy, Rynek 14

    + (48) 733 666 646

    tychy@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Tychy

  • Warszawa (salon firmowy)

    Warszawa, Chrzanowskiego 16

    + (48) 729 053 052

    warszawa@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Warszawa

  • Wrocław (salon firmowy, serwis)

    Wrocław, Kiełbaśnicza 26

    + (48) 729 053 051

    wroclaw@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Wrocław

  • Katowice (salon firmowy)

    Katowice, Wojewódzka 13

    + (48) 729 053 057

    katowice@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Katowice

  • Bielsko-Biała (salon firmowy)

    Bielsko-Biała, Cechowa 6

    + (48) 729 053 058

    bielsko@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 19:00

    sob. 09:00 - 13:00

    Salon Luxtrade - Bielsko-Biała

  • Pszczyna (salon firmowy, serwis)

    Pszczyna, Rybnicka 13

    + (48) 729 053 053

    kontakt@luxtrade.pl

    pon. - pt. 08:00 - 16:00

    sob. nieczynne

    Salon Luxtrade - Pszczyna

  • Rzeszów (salon firmowy)

    Rzeszów, Zamkowa 13

    + (48) 729 053 056

    rzeszow@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Rzeszów

obrazek
  • Najczęściej zadawane pytania

    • Jak długo trwa naprawa urządzenia?

      Czas naprawy telefonu lub innego urządzenia mobilnego zależy od rodzaju uszkodzenia i dostępności części.
      Zazwyczaj staramy się zakończyć naprawę w ciągu 1-5 dni roboczych

    • Czy naprawiając urządzenie mam gwarancję na wymieniony komponent?

      Tak, każda naprawa jest objęta gwarancją na wymienione części lub wykonaną usługę. Gwarancja może różnić się w zależności od rodzaju naprawy.

    • Jakie rodzaje urządzeń mobilnych można naprawić w serwisie?

      W serwisie naprawiamy smartfony zarówno marki Apple jaki urządzenia na systemie Android, laptopy oraz Apple Watch.

    • Jaki jest koszt naprawy?

      Koszt naprawy zależy od rodzaju uszkodzenia i modelu urządzenia. Nasz cennik znajdziesz powyżej. W przypadku usterki niewymienionej w cenniku, po dokonaniu wstępnej diagnostyki, podamy cenę naprawy.

    • Jakich typów części używamy?

      Zależnie od dostępności dokonujemy wymiany uszkodzonych części na oryginalne, regenerowane lub wysokiej jakości zamienniki.

    • Czy jest możliwość odbioru urządzenia w punkcie odbioru?

      Tak, umożliwiamy odbiór urządzenia w wyznaczonym punkcie odbioru. Po zakończonej naprawie, Klient otrzymuje informację o możliwości odbioru urządzenia.

    • Jak przygotować urządzenie przed wysyłką?

      -Wewnątrz pudełka umieść etykietę z adresem odbiorcy oraz Twoimi danymi kontaktowymi.

      -Zrób kopię zapasową danych przechowywanych na urządzeniu (jeśli to możliwe).

      -Wyłącz urządzenie i usuń wszystkie karty SIM oraz pamięć zewnętrzną, takie jak karty SD.

      -Oczyść urządzenie z zewnętrznego brudu, pyłu i śladów palców.

      -Owiń urządzenie w materiał bąbelkowy lub zabezpiecz pudełko w środku wypełnieniem, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu.

      -Zabezpiecz pudełko przed otwarciem w trakcie transportu.

      Należy także pamiętać, że wysyłka urządzenia na własną rękę może zwiększyć ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Dlatego warto skorzystać z usług wysyłki oferowanych przez kuriera, które zazwyczaj posiadają ubezpieczenie przesyłki.

    • Chcę sprecyzować usterkę. Gdzie mogę to zrobić?

      W celu dokładnego sprecyzowania usterki, wejdź w zakładkę zgłoszenie naprawy i wypełnij pole opis usterki. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, mailowe lub przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.

      Nasz zespół serwisowy jest gotowy pomóc Ci z diagnozą problemu i zaproponować najlepsze rozwiązanie. Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz usterkę, tym łatwiej będzie nam ją zdiagnozować i szybciej naprawić. Możesz podać nam szczegóły dotyczące objawów, które zaobserwowałeś na urządzeniu, takie jak błędy, komunikaty lub zachowanie urządzenia. Czasem prosimy również o przesłanie zdjęć lub filmów prezentujących usterkę.

mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych