Menu

Gwarancja

Do 24 miesięcy gwarancji

Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości naszych telefonów, dlatego do każdego smartfona Luxtrade oferujemy przedłużoną gwarancję do 24 miesięcy.

Wiemy, że telefon jest ważnym urządzeniem, dlatego naprawy gwarancyjne wykonujemy tak szybko, jak to możliwe. Wszystko zależy od występującej usterki.

gwarancja
Image 1

Gwarancja standardowa na telefon 24 miesiące:

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
  • Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
  • Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
  • Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
  • Niewłaściwe działanie portu ładowania;
  • Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
  • Niewłaściwe działanie wibracji;
  • A także wszelkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań
*Na urządzenia poniżej serii 11 obowiązuje gwarancja 6 miesięcy, więcej informacji znajdziesz wregulaminie naszego sklepu.

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie głośnika rozmów;
  • Niewłaściwe działanie głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie membrany głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie kamery przedniej;
  • Niewłaściwe działanie lampy błyskowej;
  • Niewłaściwe działanie latarki;
  • Niewłaściwe działanie przycisku wyciszania;
  • Niewłaściwe działanie przycisku zwiększania i zmniejszania głośności;
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań
*Na urządzenia poniżej serii 11 obowiązuje gwarancja 6 miesięcy, więcej informacji znajdziesz wregulaminie naszego sklepu.
Image 2

Gwarancja standardowa na smartwatch 3 miesiące:

Obowiązuje na poniższe elementy*

  • Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
  • Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
  • Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
  • Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
  • Niewłaściwe działanie portu ładowania;
  • Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
  • Niewłaściwe działanie wibracji;
  • A także wszelkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
*z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań

Nasze serwisy

Świadczymy usługi napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych na terenie Polski i Czech. Wykwalifikowana kadra nieodpłatnie wyceni naprawę urządzenia, gwarantując najwyższy poziom usług naprawy i konserwacji.

Naprawę urządzenia możesz zgłosić bezpośrednio w punkcie serwisowym jak również w każdym punkcie sprzedaży stacjonarnej. Możesz również wysłać nieodpłatnie swoje urządzenie po wypełnieniu formularza przyjęcia.

obrazek
  • Częstochowa (salon firmowy)

    Częstochowa, ul. Kilińskiego 22

    + (48) 729 053 055

    czestochowa@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Częstochowa

  • Kielce (salon firmowy, serwis)

    Kielce, Warszawska 27

    + (48) 888 818 188

    kielce@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Kielce

  • Kraków (salon firmowy)

    Kraków, Orlińskiego 1/1

    + (48) 733 666 636

    krakow@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Kraków

  • Łódź (salon firmowy)

    Łódź, ul. Więckowskiego 20

    + (48) 729 053 054

    lodz@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Łódz

  • Poznań (salon firmowy)

    Poznań, Szamarzewskiego 45

    + (48) 729 053 050

    poznan@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Poznań

  • Tychy (salon firmowy)

    Tychy, Rynek 14

    + (48) 733 666 646

    tychy@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Tychy

  • Warszawa (salon firmowy)

    Warszawa, Chrzanowskiego 16

    + (48) 729 053 052

    warszawa@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Warszawa

  • Wrocław (salon firmowy)

    Wrocław, Kiełbaśnicza 26

    + (48) 729 053 051

    wroclaw@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Wrocław

  • Katowice (salon firmowy)

    Katowice, Wojewódzka 13

    + (48) 729 053 057

    katowice@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 17:00

    sob. zamknięte

    Salon Luxtrade - Katowice

  • Bielsko-Biała (salon firmowy)

    Bielsko-Biała, Cechowa 6

    + (48) 729 053 058

    bielsko@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 19:00

    sob. 09:00 - 13:00

    Salon Luxtrade - Bielsko-Biała

  • Pszczyna (salon firmowy, serwis)

    Pszczyna, Rybnicka 13

    + (48) 729 053 053

    kontakt@luxtrade.pl

    pon. - pt. 08:00 - 15:30

    sob. nieczynne

    Salon Luxtrade - Pszczyna

  • Rzeszów (salon firmowy)

    Rzeszów, Zamkowa 13

    + (48) 729 053 056

    rzeszow@luxtrade.pl

    pon. - pt. 09:00 - 21:00

    sob. 09:00 - 17:00

    Salon Luxtrade - Rzeszów

obrazek
  • Najczęściej zadawane pytania

    • Jak długo trwa naprawa urządzenia?

      Czas naprawy telefonu lub innego urządzenia mobilnego zależy od rodzaju uszkodzenia i dostępności części.
      Zazwyczaj staramy się zakończyć naprawę w ciągu 1-5 dni roboczych

    • Czy naprawiając urządzenie mam gwarancję na wymieniony komponent?

      Tak, każda naprawa jest objęta gwarancją na wymienione części lub wykonaną usługę. Gwarancja może różnić się w zależności od rodzaju naprawy.

    • Jakie rodzaje urządzeń mobilnych można naprawić w serwisie?

      W serwisie naprawiamy smartfony zarówno marki Apple jaki urządzenia na systemie Android, laptopy oraz Apple Watch.

    • Jaki jest koszt naprawy?

      Koszt naprawy zależy od rodzaju uszkodzenia i modelu urządzenia. Nasz cennik znajdziesz powyżej. W przypadku usterki niewymienionej w cenniku, po dokonaniu wstępnej diagnostyki, podamy cenę naprawy.

    • Jakich typów części używamy?

      Zależnie od dostępności dokonujemy wymiany uszkodzonych części na oryginalne, regenerowane lub wysokiej jakości zamienniki.

    • Czy jest możliwość odbioru urządzenia w punkcie odbioru?

      Tak, umożliwiamy odbiór urządzenia w wyznaczonym punkcie odbioru. Po zakończonej naprawie, Klient otrzymuje informację o możliwości odbioru urządzenia.

    • Jak przygotować urządzenie przed wysyłką?

      -Wewnątrz pudełka umieść etykietę z adresem odbiorcy oraz Twoimi danymi kontaktowymi.

      -Zrób kopię zapasową danych przechowywanych na urządzeniu (jeśli to możliwe).

      -Wyłącz urządzenie i usuń wszystkie karty SIM oraz pamięć zewnętrzną, takie jak karty SD.

      -Oczyść urządzenie z zewnętrznego brudu, pyłu i śladów palców.

      -Owiń urządzenie w materiał bąbelkowy lub zabezpiecz pudełko w środku wypełnieniem, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu.

      -Zabezpiecz pudełko przed otwarciem w trakcie transportu.

      Należy także pamiętać, że wysyłka urządzenia na własną rękę może zwiększyć ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. Dlatego warto skorzystać z usług wysyłki oferowanych przez kuriera, które zazwyczaj posiadają ubezpieczenie przesyłki.

    • Chcę sprecyzować usterkę. Gdzie mogę to zrobić?

      W celu dokładnego sprecyzowania usterki, wejdź w zakładkę zgłoszenie naprawy i wypełnij pole opis usterki. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, mailowe lub przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce kontakt.

      Nasz zespół serwisowy jest gotowy pomóc Ci z diagnozą problemu i zaproponować najlepsze rozwiązanie. Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz usterkę, tym łatwiej będzie nam ją zdiagnozować i szybciej naprawić. Możesz podać nam szczegóły dotyczące objawów, które zaobserwowałeś na urządzeniu, takie jak błędy, komunikaty lub zachowanie urządzenia. Czasem prosimy również o przesłanie zdjęć lub filmów prezentujących usterkę.

mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych