1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w zakładce „Reklamacje”.
1.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
1.3.1. pisemnie na adres: ul. Rybnicka 13 43-200 Pszczyna;
1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@luxtrade.pl.
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7. W przypadku Produktów używanych, będących przedmiotem Umowy Sprzedaży, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą zostaje ograniczona do roku od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
1.8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższym:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej.
Niewypełniony szablon formularza reklamacyjnego do wydruku i odręcznego wypełnienia.
KROK 1 Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się w karcie gwarancyjnej lub pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie. Należy dokładnie opisać rodzaj występującej usterki, a także umieścić dane kontaktowe jak i również adres korespondencyjny. Następnie dołącz wypełniony formularz do przesyłki wraz z oryginałem bądź kopią dowodu zakupu | KROK 2 Wyloguj urządzenie ze wszystkich kont a następnie przywróć je do ustawień fabrycznych. Pamiętaj także o usunięciu kodu blokady klawiatury. Działania te są niezbędne, aby nasz zespół mógł podjąć się działań naprawczych. Jeżeli z powodu usterki dostęp do urządzenia jest utrudniony, w przypadku urządzeń Apple należy zdalnie wyłączyć usługę „Znajdź mój telefon”: https://luxtrade.pl/blog/pozostale-pytania/jak-wylaczyc-zdalnie-usluge-znajdz-moj-iphone Pamiętaj o wyciągnięciu karty SIM z urządzenia. Akcesoria do telefonu takie jak np. ładowarka pozostaw u siebie - nie będą one potrzebne do realizacji procesu reklamacyjnego. | KROK 3 Wyślij przesyłkę na adres LUXTRADE 43-200 Pszczyna ul. Rybnicka 13, korzystając z najkorzystniejszej dla siebie formy wysyłki. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek nadanych do punktów odbioru. Towar również możesz oddać w salonie stacjonarnym LUXTRADE. | KROK 4 Po otrzymaniu przez nas przesyłki i wpisaniu reklamacji do systemu, zostaniesz powiadomiony mailowo o przyjęciu urządzenia. Następnie nasi technicy niezwłocznie przystąpią do serwisu urządzenia. Po zakończeniu zlecenia, urządzenie zostanie odesłane na adres podany w formularzu reklamacyjnym o czym również zostaniesz poinformowany e-mailowo. |