Darmowa dostawa 24h
Darmowy zwrot do 14 dni
Kup teraz zapłać za 30 dni

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w zakładce „Reklamacje”. 

1.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

1.3.1. pisemnie na adres: ul. Rybnicka 13 43-200 Pszczyna; 

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@luxtrade.pl.

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

1.7. W przypadku Produktów używanych, będących przedmiotem Umowy Sprzedaży, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą zostaje ograniczona do roku od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

1.8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 


W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższym:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji  dostępnego na stronie internetowej. 

Formularz do druku

Niewypełniony szablon formularza reklamacyjnego do wydruku i odręcznego wypełnienia.

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się w karcie gwarancyjnej lub pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie. Należy dokładnie opisać rodzaj występującej usterki, a także umieścić dane kontaktowe jak i również adres korespondencyjny. Następnie dołącz wypełniony formularz do przesyłki wraz z oryginałem bądź kopią dowodu zakupu

KROK 2

Wyloguj urządzenie ze wszystkich kont a następnie przywróć je do ustawień fabrycznych. Pamiętaj także o usunięciu kodu blokady klawiatury. Działania te są niezbędne, aby nasz zespół mógł podjąć się działań naprawczych. Jeżeli z powodu usterki dostęp do urządzenia jest utrudniony, w przypadku urządzeń Apple należy zdalnie wyłączyć usługę „Znajdź mój telefon”: https://luxtrade.pl/blog/pozostale-pytania/jak-wylaczyc-zdalnie-usluge-znajdz-moj-iphone Pamiętaj o wyciągnięciu karty SIM z urządzenia. Akcesoria do telefonu takie jak np. ładowarka pozostaw u siebie - nie będą one potrzebne do realizacji procesu reklamacyjnego.

KROK 3

Wyślij przesyłkę na adres LUXTRADE 43-200 Pszczyna ul. Rybnicka 13, korzystając z najkorzystniejszej dla siebie formy wysyłki. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek nadanych do punktów odbioru. Towar również możesz oddać w salonie stacjonarnym LUXTRADE.

KROK 4

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i wpisaniu reklamacji do systemu, zostaniesz powiadomiony mailowo o przyjęciu urządzenia. Następnie nasi technicy niezwłocznie przystąpią do serwisu urządzenia. Po zakończeniu zlecenia, urządzenie zostanie odesłane na adres podany w formularzu reklamacyjnym o czym również zostaniesz poinformowany e-mailowo.

Kupuj taniej, ekologiczniej i wybieraj odnowione!

Odnowiona elektronika to doskonała alternatywa dla nowych urządzeń.

Każdy produkt z naszej oferty jest w 100% sprawny, atrakcyjny wizualnie i zawsze z gwarancją do 2 lat. Wybierając odnowione urządzenia z Luxtrade otrzymujesz wszystkie zalety nowego sprzętu za dużo niższą cenę i jednocześnie dbasz o dobro naszej planety.

Dowiedz się więcej

100% bezpiecznie

Każde urządzenie przechodzi rygorystyczne testy sprawności

24m gwarancji

14 dni na zwrot i 24 miesiące gwarancji

Do 60% taniej

Zyskujesz wszystkie zalety nowego telefonu za dwukrotnie niższą cenę

Ekologicznie

Kupując u nas sprawiasz, że świat jest bardziej ekologiczny

100% bezpiecznie

Jesteśmy największą Polską firmą w branży recommerce, z własną siecią sklepów stacjonarnych. Działamy od 2017 roku i zaufało nam już ponad 100.000 zadowolonych klientów. Wszystkie urządzenia Luxtrade pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł europejskiej dystrybucji, są dokładnie sprawdzane i testowane przez zespół wykwalifikowanych ekspertów. Wysyłamy je z polskich magazynów, co zapewnia szybki czas dostawy i bezpieczeństwo transportu. 

100% bezpiecznie

24m gwarancji

Jesteśmy przekonani co do wysokiej jakości naszych telefonów, dlatego do każdego smartfona z Luxtrade dołączamy rozszerzoną 24 miesięczną gwarancję, door-2-door.

Wiemy, że telefon to niezbędne urządzenie, dlatego naprawy gwarancyjne dokonujemy błyskawicznie, zwykle od 3 do 5 dni roboczych. 

100% bezpiecznie

Do 60% taniej

Kupując w Luxtrade oszczędzasz do 60% względem nowego urządzenia, przy zachowaniu najwyższej jakości oraz sprawności technicznej. 

Otrzymujesz w pełni sprawny i atrakcyjny wizualnie sprzęt, nowe modele topowych marek nawet 1500 zł taniej. 

100% bezpiecznie

Ekologicznie

Na naszej planecie jest prawie tyle samo telefonów, ile ludzi. Wymieniamy telefony średnio raz na dwa lata, co znacznie odbija się na środowisku naturalnym. 

Wyborem zakupu używanej elektroniki przyczyniasz się do ochrony środowiska, dajesz drugie życie urządzeniom i redukujesz ilość elektroodpadów. Wspólnie zadbajmy o lepszą przyszłość dla naszej planety.

100% bezpiecznie
Produkt dodany do ulubionych