Kontakt
Sprawdź, gdzie możesz odwiedzić nasze sklepy stacjonarne i skorzystać z pomocy doradców.
Znajdź salon
FAQ – Najczęściej zadawane pytania!
Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Zamówienia”, gdzie znajdziesz aktualne informacje o statusie swoich zamówień.
Fakturę elektroniczną dołączamy w mailu po wysyłce zamówienia. Tradycyjna faktura znajduje się w paczce z przesyłką.
Jeśli chcesz zwrócić całość lub część zamówienia, znajdź je w zakładce „Zamówienia”. Kliknij przycisk „Utwórz zwrot” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Możesz też zgłosić zwrot w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
Jeśli produkt jest wadliwy, skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
Masz więcej pytań?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Kontakt z nami