FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu, zamówień, wysyłki i nie tylko.
Produkty
Wszystkie urządzenia sprzedawane przez Luxtrade posiadają kondycję baterii na poziomie co najmniej 80%. Według standardów, które podają producenci - urządzenia z 80–100% oryginalnej pojemności baterii działają z optymalną wydajnością. Nie wymieniamy zdrowych baterii w tym przedziale, aby zmniejszyć ilość niepotrzebnych odpadów elektronicznych.
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są w 100% oryginalne i pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł oraz europejskiej dystrybucji. Spośród urządzeń używanych, poleasingowych i powystawowych wyselekcjonowaliśmy te, które spełniają nasze najwyższe standardy - 100% sprawności, atrakcyjności wizualnej i legalne pochodzenie.
Zestaw zawiera:
Urządzenie oferowane w aukcji
Ekologiczne opakowanie (eco box)
Nowy i oryginalny kabel ładowania (zamienny)
Nowa i oryginalna ładowarka sieciowa 1A (zamienna)
Karta gwarancyjna
Fiskalny dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu
W zestawie znajdują się sprawdzone akcesoria z certyfikatami CE oraz ROHS, które gwarantują bezpieczeństwo użytkowania oraz bezawaryjność.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Niniejsza gwarancja nie dotyczy: części, które zużywają się z upływem czasu, takich jak baterie, powłoki ochronne, wypalenie wyświetlacza, drobnych uszkodzeń w tym w szczególności zadrapań, wgnieceń lub pęknięć a także uszkodzeń powstałych w wyniku przeprowadzania czynności serwisowych (łącznie z modernizacjami i rozszerzeniami) przez osoby niebędące przedstawicielami firmy Luxtrade. Gwarancja także nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.
Produkt klasy B: Urządzenie w poprawnym stanie wizualnym i technicznym. Produkt przeszedł zaawansowane 40-etapowe testy techniczne, jakościowe oraz funkcjonalne. Smartfon będzie nosił widoczne ślady użytkowania, takie jak zarysowania i wgniecenia.
Produkt klasy A+: Urządzenie w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym. Produkt przeszedł zaawansowane 22-etapowe testy techniczne, jakościowe oraz funkcjonalne. Produkt będzie nosił drobne i naturalne ślady eksploatacji, takie jak lekkie zadrapania lub zarysowania.
Produkt klasy X: Urządzenie w wzorowym stanie wizualnym i technicznym. Produkt przeszedł zaawansowane 22-etapowe testy techniczne, jakościowe oraz funkcjonalne. Urządzenie klasy X idealnie nadaje się na prezent ze względu na jego wzorowy stan wizualny oraz techniczny.
Wybierając odnowione urządzenia z Luxtrade otrzymujesz wszystkie zalety nowego telefonu za dużo niższą cenę i jednocześnie dbasz o dobro naszej planety!
Kupując w Luxtrade oszczędzasz do 60% względem nowego urządzenia, przy zachowaniu najwyższej jakości oraz sprawności technicznej. Otrzymujesz w pełni sprawny i atrakcyjny wizualnie sprzęt, nowe modele topowych marek nawet 1500 zł taniej.
Na naszej planecie jest prawie tyle samo telefonów, ile ludzi. Wymieniamy telefony średnio raz na dwa lata, co znacznie odbija się na środowisku naturalnym. Wyborem zakupu odnowionej elektroniki przyczyniasz się do ochrony środowiska, dajesz drugie życie urządzeniom i redukujesz ilość elektroodpadów. Wspólnie dbamy o lepszą przyszłość dla naszej planety.
Zamówienia
Celem uzyskania informacji dotyczącej dostępności interesującego Państwa produktu serdecznie zapraszamy do kontaktu z wybranym salonem.
Oczywiście, że tak. Taka forma zamówień pozwala dobrać odpowiedni sprzęt do swoich potrzeb. Konsultant osobiście wybierze urządzenie, które będzie spełnio indywidualne oczekiwania. Podczas zamówień telefonicznych nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Na produkty sprzedawane przez naszą firmę wystawiamy fakturę VAT marża. Niektóre z naszych produktów zawierają podatek VAT23% (informacja o stawce znajduje się bezpośrednio na stronie produktu). Jeśli chcesz kupić telefon z podatkiem VAT dla swojej firmy, a nie znalazłeś go w ofercie - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Niezależnie jaką metodę dostawy wybierzesz - wysyłka jest darmowa.
Będziemy na bieżąco informować Cię o stanie Twojego zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sprawdź, czy w folderze spamu nie ma naszych e-maili. Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia Twojej przesyłki. W przypadku opóźnienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta celem uzyskania informacji dotyczących wysyłki.
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, jak najszybciej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przetworzonych zamówień nie można już anulować - należy je zwrócić. Oznacza to, że po otrzymaniu produktu musisz odesłać go do nas w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.
Przesyłkę otrzymasz do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po przetworzeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Należy pamiętać, że status jest zawsze aktualizowany z pewnym opóźnieniem. W przypadku pytań dotyczących dostawy prosimy o kontakt z odpowiednim kurierem, bądź z naszym działem obsługi klienta.
Zwroty i reklamacje
Zazwyczaj wymiany realizowane są do 3 dni roboczych wliczając w to czas wysyłek.
Jeśli Twój telefon doznał uszkodzenia mechanicznego, które doprowadziło do pęknięcia szklanych części lub jeśli telefon jest zgięty lub uszkodzony przez wodę, nasi specjaliści sporządzą odpowiednią ekspertyzę, a następnie skontaktują się z Tobą. Odeślij do nas produkt zgodnie z procedurą zawartą w zakładce "Reklamacje".
Proces trwa od 7 do 31 dni. Oczywiście zawsze staramy się działać jak najszybciej! O procesie gwarancyjnym będziemy Cię informować na bieżąco od momentu otrzymania produktu, aż po zakończenie naprawy.
Zrealizujemy Twój zwrot do 7 dni roboczych od momentu otrzymania telefonu. Pamiętaj, że jeśli Twój telefon ma włączoną funkcję Znajdź mój iPhone, lub blokadę konta Google nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy, dopóki nie zostanie wyłączony. Dzieje się tak, ponieważ funkcja Znajdź mój telefon uniemożliwia nam dostęp do telefonu.
Aby bezpiecznie i bezproblemowo zareklamować sprzęt potrzebny jest dowód zakupu, wypełniona karta gwarancyjna, a przede wszystkim wylogowany produkt z wszystkich kont oraz przywrócony do ustawień fabrycznych. Jeśli masz problem z wylogowaniem produktu lub przywróceniem ustawień fabrycznych, przejdź do sekcji "Pozostałe pytania".
Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu lub masz z nim problemy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my rozwiążemy problem za Ciebie! Oczywiście masz prawo do bezpłatnego zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Należy pamiętać, że produkt musi być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Wyloguj produkt z wszystkich kont, przywróć do ustawień fabrycznych i odeślij na adres naszej siedziby. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zwroty".
Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, wówczas do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki możesz zwrócić lub wymienić zakupione urządzenie na inny egzemplarz. Wyloguj produkt z wszystkich kont, przywróć do ustawień fabrycznych i odeślij na adres naszej siedziby. Wymianą zajmuje się indywidualny konsultant przypisany do zgłoszenia, który po rozpakowaniu przesyłki skontaktuje się z Państwem w celu omówienia dalszych szczegółów. Ta osoba osobiście wybierze urządzenie, które będzie w pełni spełniało Państwa oczekiwania, oraz dopilnuje prawidłowej realizacji całej wymiany.
Inne pytania
Proszę o przeprowadzenie poniższej procedury odtworzenia oprogramowania w celu rozwiązania problemu.
UWAGA: Wykonanie poniższej procedury spowoduje utracenie wszystkich danych w urządzeniu. Poradnik dotyczący tworzenia kopii zapasowej danych: https://support.apple.com/pl-pl/HT203977 . Po wykonaniu poniższej instrukcji prosimy najpierw przetestować urządzenie a dopiero potem przywrócić dane do urządzenia - pozwoli to wyeliminować scenariusz w którym usterkę powodowały dane/aplikacje z kopii zapasowej.
Instrukcja ma dwie części. W przypadku jakby kontakt z urządzeniem był utrudniony bądź jakby program iTunes nie rozpoznawałby urządzenia - proszę wtedy przejść do II części.
Artykuł poświęcony wykonaniu danej czynności został zaprezentowany na stronie:http://support.apple.com/kb/PH2702?viewlocale=en_US
Jak wymazać dane z oraz wyzerować telefon (iPhone)?
Przejdź do Ustawień telefonu > Ogólne > Wyzeruj > Wymaż zawartość i ustawienia.
Jak wymazać dane z oraz wyzerować telefon (Samsung)?
Przejdź do Ustawień telefonu > Zarządzanie Ogólne > Resetowanie > Ustawienia fabryczne
Jak wymazać dane z oraz wyzerować telefon (Huawei)?
Przejdź do Ustawień telefonu > System i aktualizacje > Resetowanie > Zresetuj telefon
Jak wymazać dane z oraz wyzerować iPad?
Przejdź do Ustawień telefonu > Ogólne > Wyzeruj > Wymaż zawartość i ustawienia.
Jak wymazać dane z oraz wyzerować Macbook?
Przejdź do Ustawień komputera (logo Apple w prawym górnym rogu) > iCloud > Wyloguj się
Nie skupujemy telefonów w rozliczeniu za inny, lecz możemy odkupić produkt, który posiadasz dotychczas. Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą - wyślij nam wiadomość, w której dokładnie opisz oferowany sprzęt oraz dołącz kilka zdjęć. Skup odbywa się na podstawie umowy kupna sprzedaży. Nie skupujemy produktów zalanych, objętych ratami oraz takich, których nie da się uruchomić.
Otrzymany produkt należy zwrócić na adres naszej siedziby, ponieważ nie ma możliwości zmiany paragonu na fakturę w ramach jednej transakcji. Zamówienie należy wykonać ponownie zamawiając produkt, a w odpowiednią rubrykę wprowadzić dane potrzebne do wystawienia faktury.