PAMIĘTAJ O USUNIĘCIU WSZELKICH KODÓW BLOKADY EKRANU, LINII PAPILARNYCH, FACE ID I INNYCH. Nie naprawimy urządzenia jeśli blokady będą aktywne.

Instrukcja wylogowania się z konta iCloud Instrukcja wylogowania się z konta Google

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższym:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej.

Formularz do druku

Niewypełniony szablon formularza reklamacyjnego do wydruku i odręcznego wypełnienia.

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się w karcie gwarancyjnej lub pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie. Należy dokładnie opisać rodzaj występującej usterki, a także umieścić dane kontaktowe jak i również adres korespondencyjny. Następnie dołącz wypełniony formularz do przesyłki wraz z oryginałem bądź kopią dowodu zakupu.

KROK 2

Wyloguj urządzenie ze wszystkich kont a następnie przywróć je do ustawień fabrycznych. Pamiętaj także o usunięciu kodu blokady klawiatury. Działania te są niezbędne, aby nasz zespół mógł podjąć się działań naprawczych. Jeżeli z powodu usterki dostęp do urządzenia jest utrudniony, w przypadku urządzeń Apple należy zdalnie wyłączyć usługę „Znajdź mój telefon”: https://luxtrade.pl/blog/pozostale-pytania/jak-wylaczyc-zdalnie-usluge-znajdz-moj-iphone Pamiętaj o wyciągnięciu karty SIM z urządzenia. Akcesoria do telefonu takie jak np. ładowarka pozostaw u siebie - nie będą one potrzebne do realizacji procesu reklamacyjnego.

KROK 3

Wyślij przesyłkę na adres LUXTRADE 43-200 Pszczyna ul. Rybnicka 13, korzystając z najkorzystniejszej dla siebie formy wysyłki. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek nadanych do punktów odbioru. Towar również możesz oddać w salonie stacjonarnym LUXTRADE.

KROK 4

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i wpisaniu reklamacji do systemu, zostaniesz powiadomiony mailowo o przyjęciu urządzenia. Następnie nasi technicy niezwłocznie przystąpią do serwisu urządzenia. Po zakończeniu zlecenia, urządzenie zostanie odesłane na adres podany w formularzu reklamacyjnym o czym również zostaniesz poinformowany e-mailowo.

Kupuj taniej, ekologiczniej i wybieraj odnowione!

Odnowiona elektronika to doskonała alternatywa dla nowych urządzeń.

Każdy produkt z naszej oferty jest w 100% sprawny, atrakcyjny wizualnie i zawsze z gwarancją do 2 lat. Wybierając odnowione urządzenia z Luxtrade otrzymujesz wszystkie zalety nowego sprzętu za dużo niższą cenę i jednocześnie dbasz o dobro naszej planety.

100% bezpiecznie

Każde urządzenie przechodzi rygorystyczne testy sprawności

Do 24m gwarancji

14 dni na zwrot i nawet 24 miesiące gwarancji

Do 40% taniej

Zyskujesz wszystkie zalety nowego telefonu za dwukrotnie niższą cenę

Ekologicznie

Kupując u nas sprawiasz, że świat jest bardziej ekologiczny