PAMIĘTAJ O USUNIĘCIU WSZELKICH KODÓW BLOKADY EKRANU, LINII PAPILARNYCH, FACE ID I INNYCH. Nie naprawimy urządzenia jeśli blokady będą aktywne.

Instrukcja wylogowania się z konta iCloud Instrukcja wylogowania się z konta Google

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższym:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej.

Formularz do druku

Niewypełniony szablon formularza reklamacyjnego do wydruku i odręcznego wypełnienia.

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacyjny znajdujący się w karcie gwarancyjnej lub pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie. Należy dokładnie opisać rodzaj występującej usterki, a także umieścić dane kontaktowe jak i również adres korespondencyjny. Następnie dołącz wypełniony formularz do przesyłki wraz z oryginałem bądź kopią dowodu zakupu.

KROK 2

Wyloguj urządzenie ze wszystkich kont a następnie przywróć je do ustawień fabrycznych. Pamiętaj także o usunięciu kodu blokady klawiatury. Działania te są niezbędne, aby nasz zespół mógł podjąć się działań naprawczych. Jeżeli z powodu usterki dostęp do urządzenia jest utrudniony, w przypadku urządzeń Apple należy zdalnie wyłączyć usługę „Znajdź mój telefon”: https://luxtrade.pl/blog/pozostale-pytania/jak-wylaczyc-zdalnie-usluge-znajdz-moj-iphone Pamiętaj o wyciągnięciu karty SIM z urządzenia. Akcesoria do telefonu takie jak np. ładowarka pozostaw u siebie - nie będą one potrzebne do realizacji procesu reklamacyjnego.

KROK 3

Wyślij przesyłkę na adres LUXTRADE 43-200 Pszczyna ul. Rybnicka 13, korzystając z najkorzystniejszej dla siebie formy wysyłki. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek nadanych do punktów odbioru. Towar również możesz oddać w salonie stacjonarnym LUXTRADE.

KROK 4

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i wpisaniu reklamacji do systemu, zostaniesz powiadomiony mailowo o przyjęciu urządzenia. Następnie nasi technicy niezwłocznie przystąpią do serwisu urządzenia. Po zakończeniu zlecenia, urządzenie zostanie odesłane na adres podany w formularzu reklamacyjnym o czym również zostaniesz poinformowany e-mailowo.

Kupuj taniej, ekologiczniej i wybieraj odnowione!

Odnowiona elektronika to doskonała alternatywa dla nowych urządzeń.

Każdy produkt z naszej oferty jest w 100% sprawny, atrakcyjny wizualnie i zawsze z gwarancją do 2 lat. Wybierając odnowione urządzenia z Luxtrade otrzymujesz wszystkie zalety nowego sprzętu za dużo niższą cenę i jednocześnie dbasz o dobro naszej planety.

100% bezpiecznie

Każde urządzenie przechodzi rygorystyczne testy sprawności

Do 24m gwarancji

14 dni na zwrot i nawet 24 miesiące gwarancji

Do 40% taniej

Zyskujesz wszystkie zalety nowego telefonu za dwukrotnie niższą cenę

Ekologicznie

Kupując u nas sprawiasz, że świat jest bardziej ekologiczny

Informacje dotyczące plików cookies

Aby nasza strona była bezpieczna i dostosowana do Twoich potrzeb oraz, żeby móc korzystać z narzędzi analitycznych, podczas przeglądania przez Ciebie naszej strony chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies. Jeśli masz ukończone 18 lat, chcielibyśmy kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy, atrakcyjne oferty oraz rabaty dopasowane do Twoich preferencji i zainteresowań, które mogą wpływać na Twoje decyzje zakupowe. Jeśli wybierzesz opcję „Zgadzam się”, będziemy stosować pliki cookies, a Twoje dane mogą zostać przekazane naszym zaufanym partnerom. Jeśli odmówisz, wykorzystamy tylko niezbędne pliki cookies do poprawnego funkcjonowania Strony. Wybierz “Ustawienia preferencji”, i dokonaj szczegółowych wyborów. Masz pytania ? Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies i Polityce prywatności.

Zarządzanie plikami cookies