footer_logo

LUXTRADE Sp. z o.o. Sp. k.

Pszczyna, Rybnicka 13

+ (48) 515 469 819

biuro@luxtrade.pl

LUXTRADE SERVICE PSZCZYNA

Pszczyna, Rybnicka 13

+ (48) 515 469 819

serwis@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE TYCHY

Tychy, Rynek 14

+ (48) 733 666 646         

tychy@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE KRAKÓW

Kraków, Orlińskiego 1/1

+ (48) 733 666 636

krakow@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE KIELCE

Kielce, Warszawska 27

+ (48) 888 818 188

kontakt@luxtrade.pl

LUXTRADE SERVICE KIELCE

Kielce, Warszawska 27

+ (48) 888 818 188

serwis@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE WROCŁAW

Wrocław, Kiełbaśnicza

Otwarcie: luty/marzec 2021

wroclaw@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE POZNAŃ

Poznań, Kiełbaśnicza

Otwarcie: luty/marzec 2021

poznan@luxtrade.pl

Krok 1 - Dane klienta

Prosimy zwrócić uwagę na poprawność numeru telefonu oraz adresu e-mail)


Krok 2 - Opis uszkodzenia

Bardzo ważne aby numer IMEI lub SERIAL był poprawny oraz opis usterki jak najbardziej szczegółowy.


Krok 3 - Stan sprzętu i dostawa


Krok 4 - Adres dostawy


Informacje dodatkowe


W przypadku sprzętu Apple jeśli to możliwe prosimy o odłączenie sprzętu od chmury iCloud lub podanie loginu i hasła. Jeśli będzie wymagane odtworzenie systemu i nie będziemy mieli możliwości aktywacji urządzenia i jego przetestowania, klient godzi się na odesłanie urządzenia bez testów (to samo dotyczy braku kodu do odblokowania urządzenia). W takim wypadku Serwis24 nie ponosi odpowiedzialności za usterki które mogą wystąpić po aktywacji urządzenia bez testów i klient wypełniając ten formularz oświadcza, iż jest tego świadom i nie będzie rościł żadnych pretensji z tego powodu.