- Gwarancja na smartfony: 6 miesięcy
- Gwarancja na komputery stacjonarne: 3 miesiące
- Gwarancja na tablety: 3 miesiące
- Gwarancja na laptopy: 3 miesiące
- Gwarancja na smartwatche: 3 miesiące
Podstawowa, 12-sto miesięczna gwarancja obejmuje poniższe elementy (z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań)
- Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
- Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
- Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
- Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
- Niewłaściwe działanie portu ładowania;
- Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
- Niewłaściwe działanie wibracji;
- a także wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
Gwarancja rozszerzona o kolejne 12 miesięcy obejmuje TYLKO poniższe elementy (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych oraz zalań)
- Niewłaściwe działanie głośnika rozmów;
- Niewłaściwe działanie głośnika multimediów;
- Niewłaściwe działanie membrany głośnika multimediów;
- Niewłaściwe działanie kamery przedniej;
- Niewłaściwe działanie lampy błyskowej;
- Niewłaściwe działanie latarki;
- Niewłaściwe działanie przycisku wyciszania;
- Niewłaściwe działanie przycisku zwiększania głośności;
- Niewłaściwe działanie przycisku zmniejszania głośności.
GWARANTEM JEST FIRMA LUXTRADE POSIADAJĄCA WYSPECJALIZOWANY SERWIS.
- Gwarancja naliczana jest od daty sprzedaży urządzenia;
- Warunki gwarancyjne są oparte na podobnych warunkach gwarancji producenta,
- Gwarancja realizowana jest przez firmę Luxtrade w serwisach wewnętrznych bądź zewnętrznych,
- Naprawy gwarancyjne są realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie;
- Oferujemy również serwis pogwarancyjny;
- Serwisujemy urządzenia tylko i wyłącznie na częściach fabrycznych,
- udzielana gwarancja jest gwarancją imienną.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Niniejsza gwarancja nie dotyczy: części, które zużywają się z upływem czasu, takich jak baterie, powłoki ochronne, wypalenie wyświetlacza, drobnych uszkodzeń w tym w szczególności zadrapań, wgnieceń lub pęknięć a także uszkodzeń powstałych w wyniku przeprowadzania czynności serwisowych (łącznie z modernizacjami i rozszerzeniami) przez osoby niebędące przedstawicielami firmy Luxtrade. Gwarancja także nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.
Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Wybór roszczenia pomiędzy uprawnieniami wynikającymi z gwarancji a rękojmi należy do kupującego. Wybór dochodzenia roszczenia z gwarancji nie powoduje, że klient starci uprawnienie do dochodzenia tego roszczenia z rękojmi.