Menu
Wróć do Listy pytań

Co obejmuje gwarancja i jakie są jej warunki?

  • Gwarancja na smartfony: 6 miesięcy
  • Gwarancja na komputery stacjonarne: 3 miesiące
  • Gwarancja na tablety: 3 miesiące
  • Gwarancja na laptopy: 3 miesiące
  • Gwarancja na smartwatche: 3 miesiące

Podstawowa, 12-sto miesięczna gwarancja obejmuje poniższe elementy (z wyłączeniem elementów, które ulegają naturalnej eksploatacji, uszkodzeń mechanicznych oraz zalań)

  • Niewłaściwe działanie wyświetlacza;
  • Niewłaściwe działanie modułu bluetooth, WiFi oraz GPS;
  • Niewłaściwe działanie czujnika zbliżeniowego i mikrofonu;
  • Niewłaściwe działanie kamery tylnej;
  • Niewłaściwe działanie portu ładowania;
  • Niewłaściwe działanie portu słuchawkowego;
  • Niewłaściwe działanie wibracji;
  • a także wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.

Gwarancja rozszerzona o kolejne 12 miesięcy obejmuje TYLKO poniższe elementy (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych oraz zalań)

  • Niewłaściwe działanie głośnika rozmów;
  • Niewłaściwe działanie głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie membrany głośnika multimediów;
  • Niewłaściwe działanie kamery przedniej;
  • Niewłaściwe działanie lampy błyskowej;
  • Niewłaściwe działanie latarki;
  • Niewłaściwe działanie przycisku wyciszania;
  • Niewłaściwe działanie przycisku zwiększania głośności;
  • Niewłaściwe działanie przycisku zmniejszania głośności.

GWARANTEM JEST FIRMA LUXTRADE POSIADAJĄCA WYSPECJALIZOWANY SERWIS.

  • Gwarancja naliczana jest od daty sprzedaży urządzenia;
  • Warunki gwarancyjne są oparte na podobnych warunkach gwarancji producenta,
  • Gwarancja realizowana jest przez firmę Luxtrade w serwisach wewnętrznych bądź zewnętrznych,
  • Naprawy gwarancyjne są realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie;
  • Oferujemy również serwis pogwarancyjny;
  • Serwisujemy urządzenia tylko i wyłącznie na częściach fabrycznych,
  • udzielana gwarancja jest gwarancją imienną.

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Niniejsza gwarancja nie dotyczy: części, które zużywają się z upływem czasu, takich jak baterie, powłoki ochronne, wypalenie wyświetlacza, drobnych uszkodzeń w tym w szczególności zadrapań, wgnieceń lub pęknięć a także uszkodzeń powstałych w wyniku przeprowadzania czynności serwisowych (łącznie z modernizacjami i rozszerzeniami) przez osoby niebędące przedstawicielami firmy Luxtrade. Gwarancja także nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.

Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Wybór roszczenia pomiędzy uprawnieniami wynikającymi z gwarancji a rękojmi należy do kupującego. Wybór dochodzenia roszczenia z gwarancji nie powoduje, że klient starci uprawnienie do dochodzenia tego roszczenia z rękojmi.

mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych