Menu
Wróć do Listy pytań

Jak wyłączyć zdalnie usługę "Znajdź mój iPhone"?

  1. Uwaga! Zanim rozpoczniesz pamiętaj, że urządzenie musi być wyłączone lub pozbawione połączenia internetowego. Aby poprawnie wylogować się z urządzenia najlepiej zrobić to za pomocą komputera:
  2. Prosimy zalogować się na stronie www.icloud.com/#find za pomocą identyfikatora Apple ID (używanego w usłudze iCloud).
  3. Po zalogowaniu prosimy kliknąć zieloną ikonę radaru "Znajdź" (Bądź "Find My Phone" w przypadku wersji angielskiej).
  4. Następnie prosimy wybrać opcję "Wszystkie urządzenia". Na liście prosimy znaleźć swoje nieaktywne urządzenie i następnie je kliknąć (powinno znajdować się poza siecią).
  5. Wyświetli się Państwu panel ustawień dotyczących wskazanego urządzenia z kilkoma opcjami do wyboru. Prosimy o wybranie opcji "Usuń z konta". Jeśli przycisk "Usuń z konta" nie jest wyświetlany to prosimy o zaczekanie chwilę, bowiem może on się pojawić po pewnym czasie. Jeśli pomimo tego przycisk się nie pojawi to prosimy ponownie wybrać "Wszystkie urządzenia", a następnie kliknąć przycisk Usuń (x) obok nazwy urządzenia.
  6. Procedurę usuwania z konta należy zatwierdzić ponownym wpisaniem hasła. Po tej czynności cały proces zostanie zakończony. Urządzenie powinno mieć poprawnie usuniętą blokadę "Znajdź mój telefon".

Artykuł poświęcony wykonaniu danej czynności został zaprezentowany również na stronie:

http://support.apple.com/kb/PH2702?viewlocale=pl_PL

mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych