Karta Gwarancyjna LUXPROTECT
(dalej jako „Regulamin”)
§ 1
Postanowienia ogólne Regulaminu
1. Karta gwarancyjna określa zakres i warunki gwarancji LUXPROTECT dla Użytkowników Urządzeń, tryb postępowania w przypadku zawierania umów na odległość, oraz umów najmu zawieranych w salonie.
2. LTDC Sp. z o.o. zobowiązuje się rozpatrywać roszczenia gwarancyjne LUXPROTECT zgodnie z określonymi w Regulaminie warunkami. LTDC Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do świadczenia Usługi LUXPROTECT z wykorzystaniem podmiotów trzecich.
3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z roszczeń gwarancyjnych LUXPROTECT zgodnie z jej przeznaczeniem i na warunkach określonych w niniejszym Karcie Gwarancyjnej.
4. Do umów zawieranych na odległość z konsumentem oraz zmiany tych umów stosuje się postanowienia:
1) Ustawy kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 tj. z dnia 2022.06.29 ze zm.)
2) Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 tj. z dnia 2020.02.21 ze zm.) i innych właściwych, powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
§ 2
Definicje
Karta Gwarancyjna LUXPROTECT jest oświadczeniem gwarancyjnym w rozumieniu art. 577 Ustawy kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 tj. z dnia 2022.06.29 ze zm.), które określa obowiązki gwaranta LTDC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pszczynie, ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001088565, NIP 6381857113, REGON 527816535, posiadającą w pełni opłacony kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł i uprawnienia kupującego (Użytkownika) w przypadku, gdy rzecz sprzedana zostanie uszkodzona w wyniku uszkodzenia mechanicznego. Usługa ta jest osobną gwarancją w stosunku do gwarancji podstawowej udzielanej przez LTDC Sp. z o.o. Dalsze zasady odpowiedzialności gwaranta i wyłączenia określa niniejszy regulamin.
Pozostałe pojęcia używane w dalszej części Karty Gwarancyjnej oznaczają:
1. Blokada – każda aplikacja lub funkcja, która uniemożliwia dostęp do Urządzenia, w tym blokada hasłem, kodem, wzorem, odciskiem palca lub system rozpoznawania twarzy.
2. Dowód sprzedaży – wystawiony przez LTDC Sp. z o.o. rachunek, paragon, faktura lub inny dokument potwierdzający zakup rozszerzonej gwarancji LUXPROTECT, który zawiera cenę usługi oraz datę rozszerzenia ochrony.
3. Dowód zakupu – rachunek, paragon, faktura lub inny dokument potwierdzający zakup Urządzenia w sklepie LuxTrade, który zawiera cenę zakupu, datę zakupu (np. potwierdzenie przelewu).
4. Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Ekran – część urządzenia – matryca LCD, służąca do wyświetlania obrazu.
6. Gwarancja – podstawowa gwarancja udzielona Użytkownikowi na zakupione Urządzenia przez LTDC Sp. z o.o..
7. Infolinia - telefoniczne centrum obsługi Użytkowników, przyjmujące zgłoszenia Uszkodzenia, udzielające informacji na temat statusu Naprawy, a także udzielające wsparcia w zakresie przygotowania Urządzenia do odesłania do Punktu napraw.
8. Nadużycie – używanie przez Użytkownika jego praw w sposób sprzeczny z ich społeczno - gospodarczym przeznaczeniem (w rozumieniu art. 140 KC) lub zasadami współżycia społecznego. W przypadku stwierdzenia nadużycia LTDC Sp. z o.o. zamieszcza odpowiednią adnotację w Ekspertyzie.
9. Naprawa: jedynie usunięcie Uszkodzenia definiowanego zgodnie z niniejszym regulaminem.
10. Numer seryjny/Numer IMEI/SN – (International Mobile Equipment Identity/Serial Number) –
indywidualny numer identyfikacyjny Urządzenia. W przypadku Urządzeń typu dual SIM jest to
numer IMEI zdefiniowany jako pierwszy.
11. Opłata LUXPROTECT - stała opłata ponoszona przez Użytkownika, której wysokość jest uzależniona od ceny Urządzenia i czasu trwania Umowy, płatna na podstawie Dowodu sprzedaży wystawionego przez LTDC Sp. z o.o. z góry za cały okres obowiązywania gwarancji LUXPROTECT.
12. Punkt Napraw – centrum serwisowe LTDC Sp. z o.o. przy ul. Rybnickiej 13 w Pszczynie.
13. Strony – łącznie Użytkownik i LTDC Sp. z o.o..
14. Umowa – umowa o udzieleniu gwarancji LUXPROTECT zawarta pomiędzy Użytkownikiem a LTDC Sp. z o.o.
15. Urządzenie – telefon komórkowy marki Apple model od 6s do 15 (1), a także Apple Watch serii 4, 5, 6, 7, SE ,8 ,9 oraz modele Samsung S22, S22 Ultra, S22+, S23, S23 Ultra, S23+ objęte Umową, zakupiony jako Urządzenie nowe, poleasingowe, bądź używane, wykorzystywane przez Użytkownika wyłącznie do celów prywatnych, niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej lub zawodowej. W momencie zakupu Urządzenia musi być ono wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a jego zakup musi być potwierdzony Dowodem zakupu. Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT obowiązuje wyłącznie w sytuacji kiedy Użytkownik zdecyduje się na wykupienie tej opcji gwarancji i posiada Dowód sprzedaży. W przypadku nieskorzystania z Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT Użytkownikowi przysługuje Gwarancja podstawowa bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych opłat.
(1) Szczegółowy wykaz modeli: 6s,7, 7+, 8, 8+, X, Xs, Xr, Xs Max, 11, 11pro, 11 pro Max, 12 mini, 12, 12 pro, 13, 13 mini, 13 pro, 13 pro Max, 14, 14 pro, 14 pro Max, 15, 15 plus, 15 pro, 15 pro max.Samsung S22 128, 256, 512, Samsung S22 Ultra 128, 256, 512, S22+ 128, 256, 512, S23 128, 256, 512, S23 Ultra 128, 256, 512, S23+ 128, 256, 512
16. Usługa Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT – usługa świadczona gwarancja udzielona Użytkownikowi przez LTDC Sp. z o.o. na warunkach niniejszej Karty Gwarancyjnej LUXPROTECT obejmująca swym zakresem:
1) Infolinię - przyjmowanie zgłoszeń Uszkodzenia oraz informowanie o statusie naprawy Urządzenia,
2) Naprawę wskazanego komponentu. Naprawa może mieć miejsce 1 raz w czasie trwania całej usługi ochrony gwarancyjnej na podstawie Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT, niezależnie od jej kosztu.
17. Usługa LUXPROTECT BOX: Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT rozszerzona dodatkowo o zabezpieczenie ekranu dodatkowo szkłem ochronnym.
18. Usługa SPA: usługa serwisowa polegająca na wyczyszczeniu wnętrza urządzenia, wyczyszczeniu głośnika rozmów i głośnika siatek multimediów. Usługa jest wykonywana w ciągu maksymalnie 7 dni od otrzymania urządzenia. W przypadku możliwości wykonania usługi w sklepie stacjonarnym usługa wykonywana jest niezwłocznie.
19. Uszkodzenie – powstałe po zawarciu Umowy i wymagające naprawy uszkodzenie wyświetlacza, bądź ekranu urządzenia.
20. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która jest właścicielem Urządzenia lub osoba korzystająca z Urządzenia za zgodą właściciela, która korzysta z gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT.
21. Wyświetlacz - część telefonu komórkowego / smartfona / tabletu/ innego urządzenia mobilnego służąca do wyświetlania informacji (liter, liczb lub grafiki), która może być zintegrowana z panelem dotykowym, a także szybka na tej części Urządzenia.
22. LTDC Sp. z o.o. - LTDC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pszczynie, ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001088565, NIP 6381857113, REGON 527816535, posiadającą w pełni opłacony kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł.
23. Zalanie Urządzenia – bezpośrednie działanie cieczy, w tym wilgoci, bądź wody na Urządzenie.
§ 3
Zawarcie, czas trwania i wariant Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT
1. Umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy w przypadku urządzeń klasy smartwatch 24 miesięcy w przypadku urządzeń klasy smartphone, lub na inny okres wskazany w oświadczeniu na podstawie dokumentu Sprzedawcy. Osoba uzyskuje prawo do skorzystania z usługi od następnego dnia po zawarciu umowy. Umową może być objęte jedynie urządzenie wskazane w dowodzie sprzedaży.
2. Usługę można nabyć łącznie z zakupem urządzenia w sieci Luxtrade (w chwili zakupu), lub do 14 dni po zakupie. W przypadku chęci nabycia usługi LUXPROTECT po objęciu urządzenia w posiadanie należy okazać urządzenie w salonie firmowym celem weryfikacji istnienia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.
3. Usługę można także nabyć dla urządzeń zakupionych poza siecią Luxtrade po serwisie urządzenia w ramach usługi SPA. W przypadku pozytywnej weryfikacji stanu urządzenia Użytkownik może rozszerzyć ochronę urządzenia wykupując usługę LUXPROTECT, lub LUXPROTECT BOX.
4. W przypadku nabycia usługi LUXPROTECT lub LUXPROTECT BOX po wykonaniu usługi SPA, cena usługi SPA wynosi 1 zł.
5. Zakres obejmuje naprawę uszkodzenia zdefiniowanego w § 2 Gwarancji. Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT nie obejmuje wymiany urządzenia na nowe, lub zwrotu gotówki.
6. Strony zobowiązują się do przestrzegania warunków określonych w Karcie Gwarancyjnej LUXPROTECT. LTDC Sp. z o.o. zobowiązuje się w szczególności do realizacji roszczeń gwarancyjnych w okresie obowiązywania Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT na warunkach określonych w Karcie Gwarancyjnej LUXPROTECT. Użytkownik w szczególności zobowiązuje się do uiszczenia Opłaty w terminie wskazanym w Dokumencie sprzedaży
7. Jeśli Użytkownik dokonał zakupu na odległość jako konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, a umowa dla tej osoby nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG może bez podania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. W tym celu Użytkownik powinien skierować do LTDC Sp. z o.o. stosowne oświadczenie woli.
8. W przypadku skorzystania dodatkowo z LUXPROTECT BOX (dodatkowego zabezpieczenia ekranu szkłem ochronnym) i odstąpienia od umowy zwrotowi podlega wartość samej opłaty za Gwarancję rozszerzoną LUXPROTECT (bez kosztu szkła ochronnego oraz jego montażu).
9. W przypadku odstąpienia od Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT opłata zostanie zwrócona w całości. Do zwrotu opłaty będzie zastosowany ten sam sposób zapłaty, jakiego Użytkownik użył podczas pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT nie podlega wypowiedzeniu. Gwarancja LUXPROTECT wygasa w skutek zdarzeń określonych w Karcie Gwarancyjnej LUXPROTECT.
11. Opłata pobierana jest za cały okres ochrony gwarancyjnej z góry.
12. Gwarancja rozszerzona LUXPROTECT wygasa z chwilą upływu okresu na jaki została udzielona, po pierwszej dokonanej naprawie, lub z chwilą stwierdzenia przez LTDC Sp. z o.o. dokonania Nadużycia. Użytkownik otrzymuje w tym przypadku zwrot opłaty za każdy nie rozpoczęty miesiąc kalendarzowy okresu obowiązywania Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT, za wyjątkiem przypadku realizacji naprawy urządzenia.
§ 4
Forma i sposób zgłoszenia uszkodzenia
Aby skorzystać z Naprawy Użytkownik zgłasza Uszkodzenie poprzez wiadomość wysłaną na adres
e-mail: kontakt@luxtrade.pl lub dzwoni na Infolinię pod numer telefonu: 729 053 053, w terminie do 3 Dni roboczych od powstania Uszkodzenia. W trakcie zgłoszenia będą potrzebne następujące informacje/dokumenty:
1) imię i nazwisko Użytkownika,
2) opis Uszkodzenia Urządzenia,
3) adres na który Urządzenie zostanie zwrócone po wykonanej Naprawie, a także dane odpowiednio nadawcy i odbiorcy przesyłki,
4) numer telefonu lub adres e-mail, na które Infolinia może się kontaktować z Użytkownikiem,
5) dane dotyczące producenta, modelu oraz Numeru seryjnego/Numeru IMEI/SN Urządzenia,
6) kopia Dowodu zakupu,
7) data powstania uszkodzenia,
8)potwierdzenie Użytkownika o wyłączeniu blokady na Urządzeniu uniemożliwiającej przeprowadzenie Naprawy,
9) inne informacje, o jakie poprosi Centrum Operacyjne, jeżeli będą niezbędne do realizacji roszczeń gwarancyjnych Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT na podstawie niniejszej Karty Gwarancyjnej LUXPROTECT.
2. Zgłoszenie Uszkodzenia uznaje się za przyjęte w dniu potwierdzenia przez LTDC Sp. z o.o. poprawnego i wyczerpującego przekazania przez Użytkownika wszystkich informacji i dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej.
3. Zgłoszenie Uszkodzenia uznaje się za przyjęte w dniu potwierdzenia przez LTDC Sp. z o.o. poprawnego i wyczerpującego przekazania przez Użytkownika wszystkich informacji i dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej.
4. Użytkownik jest zobowiązany przekazać Urządzenie do Naprawy poprzez:
1) Wysyłkę kurierem na adres LTDC Sp. z o.o. ul. Rybnicka 13 43 – 200 Pszczyna;
2) Dostarczenie do jednego z salonów firmowych, których wykaz znajduje się na stronie www.luxtrade.pl/kontakt;
Przed przekazaniem Urządzenia Użytkownik powinien:
1) zabezpieczyć dane zgromadzone w Urządzeniu, które mogą zostać usunięte w trakcie Naprawy,
2) wyjąć z Urządzenia karty SIM, karty pamięci, usunąć naklejki zbliżeniowe typu Pay Pass,
3) usunąć Blokady i inne funkcje, które utrudniają dostęp do Urządzenia – o ile jest to możliwe,
4) zabezpieczyć Urządzenie na czas transportu, by zapobiec dalszym uszkodzeniom i kontaktowi z wilgocią,
5) nie dołączać do przesyłanego Urządzenia żadnych dokumentów zawierających dane osobowe.
6) usunąć z urządzenia na czas naprawy dane osobowe i zdjęcia. LTDC Sp. z o.o. informuje o możliwości usunięcia wszelkich danych zapisanych na Urządzeniu bez zapoznawania się z ich treścią (np. przez przywrócenie do ustawień fabrycznych) w przypadku konieczności przeprowadzenia takiej operacji a Użytkownikowi z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, co Użytkownik potwierdza poprzez zapoznanie się z tym Regulaminem.
5. W razie wystąpienia Uszkodzenia zabrania się Użytkownikowi dokonywania jakichkolwiek zmian lub rozpoczynania napraw Urządzenia.
§ 5
Harmonogram Naprawy
1. LTDC Sp. z o.o. gwarantuje:
1) Wykonanie Napraw w terminie do 14 Dni roboczych od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu napraw.
2. LTDC Sp. z o.o. nie odpowiada za niedochowanie terminów wskazanych w ust. 1 powyżej, jeżeli:
1) podane przez Użytkownika dane, o których mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu były niezgodne z prawdą, bądź nieaktualne.
2) nie została usunięta Blokada na Urządzeniu, pomimo że było to możliwe,
3) Użytkownik nie dostarczył Numeru seryjnego/Numeru IMEI/SN.
4) usunięcie Uszkodzenia wymaga zgody Użytkownika na dopłatę lub pokrycie kosztów naprawy.
5) części konieczne do wykonania Naprawy nie są dostępne.
Terminy te ulegają wydłużeniu o czas niezbędny do uzupełnienia informacji lub usunięcia przeszkód
§ 6
Szczególne obowiązki Użytkownika i zastrzeżenia dodatkowe
1. Użytkownik zobowiązuje się w szczególności do:
1) Dostarczenia urządzenia bez zdjęć i innych danych osobowych, które na czas usługi powinien przenieść na czas naprawy na inne urządzenie.
2) Dostarczenia urządzenia bez etui i dodatkowego osprzętu (jak np. słuchawki). W przypadku dostarczenia tych akcesoriów mogą one zostać trwale usunięte na ryzyko Użytkownika.
3) Wyboru sposobu dostarczenia urządzenia określonego w par. 4 pkt. 4, a w przypadku wyboru przesyłki kurierskiej także do właściwego zabezpieczenia Urządzenia na czas wysyłki.
2. LTDC Sp. z o.o. podczas Naprawy zastrzega sobie prawo do przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych, co może wiązać się z utratą zgromadzonych na urządzeniu danych.
3. LTDC Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość dokonania naprawy przy wykorzystaniu komponentów nowych, bądź refabrykowanych. W przypadku komponentów nowych mogą to być elementy oryginalne, o właściwościach porównywalnych z oryginalnymi niewyprodukowane przez producenta, lub elementy zamienne, w zależności od dostępności rynkowej komponentów. Każdorazowo LTDC Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika za części i montaż na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
4. LTDC Sp. z o.o. zastrzega możliwość wystąpienia po wymianie komunikatu "Nie można zweryfikować, czy ten iPhone ma oryginalny wyświetlacz" lub innego równorzędnego. Komunikat ten nie wpływa na parametry pracy urządzenia i jest zjawiskiem normalnym przy tego rodzaju naprawach.
§ 7
Limity i wyłączenia odpowiedzialności
1. Nie są objęte gwarancją rozszerzoną LUXPROTECT:
1) Uszkodzenia w urządzeniach poddanym przeróbkom i modyfikacjom dokonanym przez użytkownika, bądź osoby trzecie, w tym inne (niezwiązane z LTDC Sp. z o.o.) punkty serwisowe.
2) Urządzenia w których zostało wgrane inne niż dedykowane oprogramowanie, oprogramowanie z nie autoryzowanego przez producenta źródła, lub w którym stwierdzono brak ostatniej aktualizacji systemu.
3) Urządzenia za które odpowiada LTDC Sp. z o.o. na podstawie rękojmi, bądź Gwarancji podstawowej jeśli Użytkownik dokona wyboru z którego uprawnienia chce skorzystać.
4) Uszkodzenia powstałe w sposób inny niż mechaniczny (przepięcia).
5) Uszkodzenia powstałe w skutek zalania, lub zawilgocenia urządzenia.
6) Uszkodzenia o charakterze estetycznym (zarysowania, wgniotki, otarcia) nie wpływające na działanie urządzenia.
7) Polegające na stopniowym pogorszeniu jakości spowodowanym naturalnym zużyciem rzeczy;
8) Ponowna naprawa tego samego urządzenia zg. z § 2.16.2 Regulaminu. W takiej sytuacji możliwa jest jednak usługa odpłatna.
9) Zwrotowi nie podlegają koszty akcesoriów takich jak: etui, folie i szkła ochronne itp. W przypadku konieczności zdjęcia folii podlega ona utylizacji.
2. W przypadku nieobjętym Usługa LUXPROTECT Użytkownik pokrywa koszty wysyłki i naprawy – jeśli się na nią zdecyduje.
§ 8
Przetwarzanie danych osobowych
1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tj. Dz.U. 2018 r., poz. 1000 ze zm.)
2. W zakresie świadczenia roszczeń gwarancyjnych LUXPROTECT na podstawie niniejszej Karty Gwarancyjnej administratorem danych osobowych Użytkownika jest LTDC Sp. z o.o..
3. Pełna treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych Użytkownika znajduje się na stronie https://luxtrade.pl/content/12-klauzula-rodo.
4. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji bez zbędnej zwłoki swoich danych osobowych, a zwłaszcza danych kontaktowych, jeżeli wystąpią w nich zmiany.
§ 9
Reklamacje i postanowienia końcowe
1. Reklamacje powinny być składane pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@luxtrade.pl
2. LTDC Sp. z o.o. udziela odpowiedzi w sprawie reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
3. Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W szczególności konsument może skorzystać z pozasądowego rozpatrywania sporów dotyczących zobowiązań umownych poprzez platformę internetową ODR (Online Dispute Resolution), dostępną pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej. Wszelkie spory na gruncie tego Regulaminu rozstrzygane będą przez polski sąd powszechny, właściwy dla siedziby LTDC Sp. z o.o., z wyjątkiem sporów z udziałem konsumentów oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, jeśli Umowa dla tej osoby nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5. W przypadku zakupów dokonanych przed dniem 1 stycznia 2023 roku zastosowanie mają zapisy umowne z chwili zakupu. Oznacza to, że zastosowanie mają wszystkie zapisy karty gwarancyjnej z chwili zakupu, w to w szczególności dotyczy to warunków gwarancji, czy terminów na rozpatrzenie oświadczenia reklamacyjnego klienta.
6. Językiem stosowanym przy wzajemnych relacjach pomiędzy Użytkownikiem a LTDC Sp. z o.o. jest język polski.
7. Skorzystanie z Gwarancji rozszerzonej LUXPROTECT oznacza akceptację Karty Gwarancyjnej LUXPROTECT.
8. Stwierdzenie nieważności któregokolwiek postanowienia niniejszej Karty Gwarancyjnej LUXPROTECT, nie wpływa to na treść innych, nie zakwestionowanych jego postanowień.