Menu

Karta Gwarancyjna LUX PROTECT

(dalej jako „Regulamin”)

Wersja obowiązująca od 1.07.2023 r. 


§ 1

Postanowienia ogólne Regulaminu

1. Karta gwarancyjna określa zakres i warunki gwarancji LUX PROTECT dla Użytkowników Urządzeń, tryb postępowania w przypadku zawierania umów na odległość, oraz umów najmu zawieranych w salonie.

2. Lux Trade zobowiązuje się rozpatrywać roszczenia gwarancyjne LUX PROTECT zgodnie z określonymi w Regulaminie warunkami. Lux Trade zastrzega sobie prawo do świadczenia Usługi LUX PROTECT z wykorzystaniem podmiotów trzecich.

3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z roszczeń gwarancyjnych LUX PROTECT zgodnie z jej przeznaczeniem i na warunkach określonych w niniejszym Karcie Gwarancyjnej.

4. Do umów zawieranych na odległość z konsumentem oraz zmiany tych umów stosuje się postanowienia:

1) Ustawy kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 tj. z dnia 2022.06.29 ze zm.)

2) Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 tj. z dnia 2020.02.21 ze zm.) i innych właściwych, powszechnie obowiązujących aktów prawnych.


§ 2

Definicje

Karta Gwarancyjna LUX PROTECT jest oświadczeniem gwarancyjnym w rozumieniu art. 577 Ustawy kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 tj. z dnia 2022.06.29 ze zm.), które określa obowiązki gwaranta (Luxtrade II sp. z o. o. (dawniej: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.)) i uprawnienia kupującego (Użytkownika) w przypadku, gdy rzecz sprzedana zostanie uszkodzona w wyniku uszkodzenia mechanicznego. Usługa ta jest osobną gwarancją w stosunku do gwarancji podstawowej udzielanej przez Luxtrade. Dalsze zasady odpowiedzialności gwaranta i wyłączenia określa niniejszy regulamin.

Pozostałe pojęcia używane w dalszej części Karty Gwarancyjnej oznaczają:

1. Blokada – każda aplikacja lub funkcja, która uniemożliwia dostęp do Urządzenia, w tym blokada hasłem, kodem, wzorem, odciskiem palca lub system rozpoznawania twarzy.

2. Dowód sprzedaży – wystawiony przez Lux Trade rachunek, paragon, faktura lub inny dokument potwierdzający zakup rozszerzonej gwarancji LUX PROTECT, który zawiera cenę usługi oraz datę rozszerzenia ochrony.

3. Dowód zakupu – rachunek, paragon, faktura lub inny dokument potwierdzający zakup Urządzenia w sklepie Lux Trade, który zawiera cenę zakupu, datę zakupu (np. potwierdzenie przelewu).

4. Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

5. Ekran – część urządzenia – matryca LCD, służąca do wyświetlania obrazu.

6. Gwarancja – podstawowa gwarancja udzielona Użytkownikowi na zakupione Urządzenia przez Lux Trade.

7. Infolinia - telefoniczne centrum obsługi Użytkowników, przyjmujące zgłoszenia Uszkodzenia, udzielające informacji na temat statusu Naprawy, a także udzielające wsparcia w zakresie przygotowania Urządzenia do odesłania do Punktu napraw.

8. Nadużycie – używanie przez Użytkownika jego praw w sposób sprzeczny z ich społeczno - gospodarczym przeznaczeniem (w rozumieniu art. 140 KC) lub zasadami współżycia społecznego. W przypadku stwierdzenia nadużycia Luxtrade zamieszcza odpowiednią adnotację w Ekspertyzie.

9. Naprawa: jedynie usunięcie Uszkodzenia definiowanego zgodnie z niniejszym regulaminem.

10. Numer seryjny/Numer IMEI/SN – (International Mobile Equipment Identity/Serial Number) –

indywidualny numer identyfikacyjny Urządzenia. W przypadku Urządzeń typu dual SIM jest to

numer IMEI zdefiniowany jako pierwszy.

11. Opłata LUX PROTECT - stała opłata ponoszona przez Użytkownika, której wysokość jest uzależniona od ceny Urządzenia i czasu trwania Umowy, płatna na podstawie Dowodu sprzedaży wystawionego przez Luxtrade z góry za cały okres obowiązywania gwarancji LUX PROTECT.

12. Punkt Napraw – centrum serwisowe Luxtrade przy ul. Rybnickiej 13 w Pszczynie.

13. Strony – łącznie Użytkownik i Luxtrade.

14. Umowa – umowa o udzieleniu gwarancji LUX PROTECT zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Luxtrade.

15. Urządzenie – telefon komórkowy marki Apple model od 6s do 14 (1), a także Apple Watch serii 4, 5, 6, 7, SE objęte Umową, zakupiony jako Urządzenie nowe, poleasingowe, bądź używane, wykorzystywane przez Użytkownika wyłącznie do celów prywatnych, niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej lub zawodowej. W momencie zakupu Urządzenia musi być ono wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a jego zakup musi być potwierdzony Dowodem zakupu. Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT obowiązuje wyłącznie w sytuacji kiedy Użytkownik zdecyduje się na wykupienie tej opcji gwarancji i posiada Dowód sprzedaży. W przypadku nieskorzystania z Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT Użytkownikowi przysługuje Gwarancja podstawowa bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych opłat.

 (1) Szczegółowy wykaz modeli: 6s,7, 7+, 8, 8+, X, Xs, Xr, Xs Max, 11, 11pro, 11 pro Max, 12 mini, 12, 12 pro, 13, 13 mini, 13 pro, 13 pro Max, 14, 14 pro, 14 pro Max.

16. Usługa Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT – usługa świadczonagwarancja udzielona Użytkownikowi przez Luxtrade na warunkach niniejszej Karty Gwarancyjnej LUX PROTECT obejmująca swym zakresem:

1) Infolinię - przyjmowanie zgłoszeń Uszkodzenia oraz informowanie o statusie naprawy Urządzenia,

2) Naprawę wskazanego komponentu. Naprawa może mieć miejsce 1 raz w czasie trwania całej usługi ochrony gwarancyjnej na podstawie Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT, niezależnie od jej kosztu.

17. Usługa LUX PROTECT BOX: Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT rozszerzona dodatkowo o zabezpieczenie ekranu dodatkowo szkłem ochronnym.

18. Usługa SPA: usługa serwisowa polegająca na wyczyszczeniu wnętrza urządzenia, wyczyszczeniu głośnika rozmów i głośnika siatek multimediów. Usługa jest wykonywana w ciągu maksymalnie 7 dni od otrzymania urządzenia. W przypadku możliwości wykonania usługi w sklepie stacjonarnym usługa wykonywana jest niezwłocznie.

19. Uszkodzenie – powstałe po zawarciu Umowy i wymagające naprawy uszkodzenie wyświetlacza, bądź ekranu urządzenia.

20. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która jest właścicielem Urządzenia lub osoba korzystająca z Urządzenia za zgodą właściciela, która korzysta z gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT.

21. Wyświetlacz - część telefonu komórkowego / smartfona / tabletu/ innego urządzenia mobilnego służąca do wyświetlania informacji (liter, liczb lub grafiki), która może być zintegrowana z panelem dotykowym, a także szybka na tej części Urządzenia.

22. Luxtrade - Luxtrade II sp. z o. o. (dawniej: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.) z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Rybnickiej 13, 43 – 200 Pszczyna, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0001082010, posiadającą NIP: 6381825171, REGON: 3677811546, o kapitale zakładowym 5 000 zł, zwane też wymiennie Gwarantem.

23. Zalanie Urządzenia – bezpośrednie działanie cieczy, w tym wilgoci, bądź wody na Urządzenie.


§ 3

Zawarcie, czas trwania i wariant Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT

1. Umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy w przypadku urządzeń klasy smartwatch 24 miesięcy w przypadku urządzeń klasy smartphone, lub na inny okres wskazany w oświadczeniu na podstawie dokumentu Sprzedawcy. Osoba uzyskuje prawo do skorzystania z usługi od następnego dnia po zawarciu umowy. Umową może być objęte jedynie urządzenie wskazane w dowodzie sprzedaży. 

2. Usługę można nabyć łącznie z zakupem urządzenia w sieci Luxtrade (w chwili zakupu), lub do 14 dni po zakupie. W przypadku chęci nabycia usługi LUX PROTECT po objęciu urządzenia w posiadanie należy okazać urządzenie w salonie firmowym celem weryfikacji istnienia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. 

3. Usługę można także nabyć dla urządzeń zakupionych poza siecią Luxtrade po serwisie urządzenia w ramach usługi SPA. W przypadku pozytywnej weryfikacji stanu urządzenia Użytkownik może rozszerzyć ochronę urządzenia wykupując usługę LUX PROTECT, lub LUX PROTECT BOX. 

4. W przypadku nabycia usługi LUX PROTECT lub LUX PROTECT BOX po wykonaniu usługi SPA, cena usługi SPA wynosi 1 zł. 

5. Zakres obejmuje naprawę uszkodzenia zdefiniowanego w § 2 Gwarancji. Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT nie obejmuje wymiany urządzenia na nowe, lub zwrotu gotówki.

6. Strony zobowiązują się do przestrzegania warunków określonych w Karcie Gwarancyjnej LUX PROTECT. Luxtrade zobowiązuje się w szczególności do realizacji roszczeń gwarancyjnych w okresie obowiązywania Gwarancji  rozszerzonej LUX PROTECT na warunkach określonych w Karcie Gwarancyjnej LUX PROTECT. Użytkownik w szczególności zobowiązuje się do uiszczenia Opłaty w terminie wskazanym w Dokumencie sprzedaży 

7. Jeśli Użytkownik dokonał zakupu na odległość jako konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, a umowa dla tej osoby nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG może bez podania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. W tym celu Użytkownik powinien skierować do Luxtrade stosowne oświadczenie woli. 

8. W przypadku skorzystania dodatkowo z LUX PROTECT BOX (dodatkowego zabezpieczenia ekranu szkłem ochronnym) i odstąpienia od umowy zwrotowi podlega wartość samej opłaty za Gwarancję rozszerzoną LUX PROTECT (bez kosztu szkła ochronnego oraz jego montażu). 

9. W przypadku odstąpienia od Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT opłata zostanie zwrócona w całości. Do zwrotu opłaty będzie zastosowany ten sam sposób zapłaty, jakiego Użytkownik użył podczas pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami. 

10. Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT nie podlega wypowiedzeniu. Gwarancja LUX PROTECT wygasa w skutek zdarzeń określonych w Karcie Gwarancyjnej LUX PROTECT. 

11. Opłata pobierana jest za cały okres ochrony gwarancyjnej z góry.

12. Gwarancja rozszerzona LUX PROTECT wygasa z chwilą upływu okresu na jaki została udzielona, po pierwszej dokonanej naprawie, lub z chwilą stwierdzenia przez Luxtrade dokonania Nadużycia. Użytkownik otrzymuje w tym przypadku zwrot opłaty za każdy nie rozpoczęty miesiąc kalendarzowy okresu obowiązywania Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT, za wyjątkiem przypadku realizacji naprawy urządzenia.


§ 4

Forma i sposób zgłoszenia uszkodzenia

Aby skorzystać z Naprawy Użytkownik zgłasza Uszkodzenie poprzez wiadomość wysłaną na adres

e-mail: kontakt@luxtrade.pl lub dzwoni na Infolinię pod numer telefonu: 729 053 053, w terminie do 3 Dni roboczych od powstania Uszkodzenia. W trakcie zgłoszenia będą potrzebne następujące informacje/dokumenty:

1) imię i nazwisko Użytkownika,

2) opis Uszkodzenia Urządzenia,

3) adres na który Urządzenie zostanie zwrócone po wykonanej Naprawie, a także dane odpowiednio nadawcy i odbiorcy przesyłki,

4) numer telefonu lub adres e-mail, na które Infolinia może się kontaktować z Użytkownikiem,

5) dane dotyczące producenta, modelu oraz Numeru seryjnego/Numeru IMEI/SN Urządzenia,

6) kopia Dowodu zakupu,

7) data powstania uszkodzenia,

8)potwierdzenie Użytkownika o wyłączeniu blokady na Urządzeniu uniemożliwiającej przeprowadzenie Naprawy,

9) inne informacje, o jakie poprosi Centrum Operacyjne, jeżeli będą niezbędne do realizacji roszczeń gwarancyjnych Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT na podstawie niniejszej Karty Gwarancyjnej LUX PROTECT. 

2. Zgłoszenie Uszkodzenia uznaje się za przyjęte w dniu potwierdzenia przez Luxtrade poprawnego i wyczerpującego przekazania przez Użytkownika wszystkich informacji i dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej.

3. Zgłoszenie Uszkodzenia uznaje się za przyjęte w dniu potwierdzenia przez Luxtrade poprawnego i wyczerpującego przekazania przez Użytkownika wszystkich informacji i dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej. 

4. Użytkownik jest zobowiązany przekazać Urządzenie do Naprawy poprzez:

1) Wysyłkę kurierem na adres Luxtrade ul. Rybnicka 13 43 – 200 Pszczyna;

2) Dostarczenie do jednego z salonów firmowych, których wykaz znajduje się na stronie www.luxtrade.pl/kontakt;

Przed przekazaniem Urządzenia Użytkownik powinien:

1) zabezpieczyć dane zgromadzone w Urządzeniu, które mogą zostać usunięte w trakcie Naprawy,

2) wyjąć z Urządzenia karty SIM, karty pamięci, usunąć naklejki zbliżeniowe typu Pay Pass,

3) usunąć Blokady i inne funkcje, które utrudniają dostęp do Urządzenia – o ile jest to możliwe,

4) zabezpieczyć Urządzenie na czas transportu, by zapobiec dalszym uszkodzeniom i kontaktowi z wilgocią,

5) nie dołączać do przesyłanego Urządzenia żadnych dokumentów zawierających dane osobowe.

6) usunąć z urządzenia na czas naprawy dane osobowe i zdjęcia. Luxtrade informuje o możliwości  usunięcia wszelkich danych zapisanych na Urządzeniu bez zapoznawania się z ich treścią (np. przez przywrócenie do ustawień fabrycznych) w przypadku konieczności przeprowadzenia takiej operacji a Użytkownikowi z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, co Użytkownik potwierdza poprzez zapoznanie się z tym Regulaminem.

5. W razie wystąpienia Uszkodzenia zabrania się Użytkownikowi dokonywania jakichkolwiek zmian lub rozpoczynania napraw Urządzenia.


§ 5

Harmonogram Naprawy

1. Luxtrade gwarantuje:

1) Wykonanie Napraw w terminie do 14 Dni roboczych od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu napraw.

2. Luxtrade nie odpowiada za niedochowanie terminów wskazanych w ust. 1 powyżej, jeżeli:

1) podane przez Użytkownika dane, o których mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu były niezgodne z prawdą, bądź nieaktualne.

2) nie została usunięta Blokada na Urządzeniu, pomimo że było to możliwe,

3) Użytkownik nie dostarczył Numeru seryjnego/Numeru IMEI/SN.

4) usunięcie Uszkodzenia wymaga zgody Użytkownika na dopłatę lub pokrycie kosztów naprawy.

5) części konieczne do wykonania Naprawy nie są dostępne.

Terminy te ulegają wydłużeniu o czas niezbędny do uzupełnienia informacji lub usunięcia przeszkód 


§ 6

Szczególne obowiązki Użytkownika i zastrzeżenia dodatkowe

1. Użytkownik zobowiązuje się w szczególności do:

1) Dostarczenia urządzenia bez zdjęć i innych danych osobowych, które na czas usługi powinien przenieść na czas naprawy na inne urządzenie.

2) Dostarczenia urządzenia bez etui i dodatkowego osprzętu (jak np. słuchawki). W przypadku dostarczenia tych akcesoriów mogą one zostać trwale usunięte na ryzyko Użytkownika.

3) Wyboru sposobu dostarczenia urządzenia określonego w par. 4 pkt. 4, a w przypadku wyboru przesyłki kurierskiej także do właściwego zabezpieczenia Urządzenia na czas wysyłki.

2. Luxtrade podczas Naprawy zastrzega sobie prawo do przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych, co może wiązać się z utratą zgromadzonych na urządzeniu danych.

3. Luxtrade zastrzega sobie możliwość dokonania naprawy przy wykorzystaniu komponentów nowych, bądź refabrykowanych. W przypadku komponentów nowych mogą to być elementy oryginalne, o właściwościach porównywalnych z oryginalnymi niewyprodukowane przez producenta, lub elementy zamienne, w zależności od dostępności rynkowej komponentów. Każdorazowo Luxtrade ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika za części i montaż na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących. 

4. Luxtrade zastrzega możliwość wystąpienia po wymianie komunikatu "Nie można zweryfikować, czy ten iPhone ma oryginalny wyświetlacz" lub innego równorzędnego. Komunikat ten nie wpływa na parametry pracy urządzenia i jest zjawiskiem normalnym przy tego rodzaju naprawach. 


§ 7

Limity i wyłączenia odpowiedzialności

1. Nie są objęte gwarancją rozszerzoną LUX PROTECT:

1) Uszkodzenia w urządzeniach poddanym przeróbkom i modyfikacjom dokonanym przez użytkownika, bądź osoby trzecie, w tym inne (niezwiązane z Luxtrade) punkty serwisowe.

2) Urządzenia w których zostało wgrane inne niż dedykowane oprogramowanie, oprogramowanie z nie autoryzowanego przez producenta źródła, lub w którym stwierdzono brak ostatniej aktualizacji systemu.

3) Urządzenia za które odpowiada Luxtrade na podstawie rękojmi, bądź Gwarancji podstawowej jeśli Użytkownik dokona wyboru z którego uprawnienia chce skorzystać. 

4) Uszkodzenia powstałe w sposób inny niż mechaniczny (przepięcia).

5) Uszkodzenia powstałe w skutek zalania, lub zawilgocenia urządzenia.

6) Uszkodzenia o charakterze estetycznym (zarysowania, wgniotki, otarcia) nie wpływające na działanie urządzenia.

7) Polegające na stopniowym pogorszeniu jakości spowodowanym naturalnym zużyciem rzeczy;

8) Ponowna naprawa tego samego urządzenia zg. z § 2.16.2 Regulaminu. W takiej sytuacji możliwa jest jednak usługa odpłatna.

9) Zwrotowi nie podlegają koszty akcesoriów takich jak: etui, folie i szkła ochronne itp. W przypadku konieczności zdjęcia folii podlega ona utylizacji. 

2. W przypadku nieobjętym Usługa LUX PROTECT Użytkownik pokrywa koszty wysyłki i naprawy – jeśli się na nią zdecyduje.


§ 8

Przetwarzanie danych osobowych

1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tj. Dz.U. 2018 r., poz. 1000 ze zm.)

2. W zakresie świadczenia roszczeń gwarancyjnych LUX PROTECT na podstawie niniejszej Karty Gwarancyjnej administratorem danych osobowych Użytkownika jest Luxtrade. 

3. Pełna treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych Użytkownika znajduje się na stronie https://luxtrade.pl/content/12-klauzula-rodo.  

4. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji bez zbędnej zwłoki swoich danych osobowych, a zwłaszcza danych kontaktowych, jeżeli wystąpią w nich zmiany. 


§ 9

Reklamacje i postanowienia końcowe

1. Reklamacje powinny być składane pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@luxtrade.pl 

2. Luxtrade udziela odpowiedzi w sprawie reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

3. Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W szczególności konsument może skorzystać z pozasądowego rozpatrywania sporów dotyczących zobowiązań umownych poprzez platformę internetową ODR (Online Dispute Resolution), dostępną pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej. Wszelkie spory na gruncie tego Regulaminu rozstrzygane będą przez polski sąd powszechny, właściwy dla siedziby Luxtrade, z wyjątkiem sporów z udziałem konsumentów oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, jeśli Umowa dla tej osoby nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

5. W przypadku zakupów dokonanych przed dniem 1 stycznia 2023 roku zastosowanie mają zapisy umowne z chwili zakupu. Oznacza to, że zastosowanie mają wszystkie zapisy karty gwarancyjnej z chwili zakupu, w to w szczególności dotyczy to warunków gwarancji, czy terminów na rozpatrzenie oświadczenia reklamacyjnego klienta.

6. Językiem stosowanym przy wzajemnych relacjach pomiędzy Użytkownikiem a Luxtrade jest język polski. 

7. Skorzystanie z Gwarancji rozszerzonej LUX PROTECT oznacza akceptację Karty Gwarancyjnej LUX PROTECT.

8. Stwierdzenie nieważności któregokolwiek postanowienia niniejszej Karty Gwarancyjnej LUX PROTECT, nie wpływa to na treść innych, nie zakwestionowanych jego postanowień.

Protokół przekazania urządzenia Lux - Protect

Kupuj taniej, ekologiczniej i wybieraj odnowione!

Odnowiona elektronika to doskonała alternatywa dla nowych urządzeń.

Każdy produkt z naszej oferty jest w 100% sprawny, atrakcyjny wizualnie i zawsze z gwarancją do 2 lat. Wybierając odnowione urządzenia z Luxtrade otrzymujesz wszystkie zalety nowego sprzętu za dużo niższą cenę i jednocześnie dbasz o dobro naszej planety.

Zalety Luxtrade

100% bezpiecznie

Każde urządzenie przechodzi rygorystyczne testy sprawności

Do 24m gwarancji

14 dni na zwrot i nawet 24 miesiące gwarancji

Do 40% taniej

Zyskujesz wszystkie zalety nowego telefonu za dwukrotnie niższą cenę

Ekologicznie

Kupując u nas sprawiasz, że świat jest bardziej ekologiczny

100% bezpiecznie

Jesteśmy największą Polską firmą w branży recommerce, z własną siecią sklepów stacjonarnych. Działamy od 2017 roku i zaufało nam już ponad 100.000 zadowolonych klientów. Wszystkie urządzenia Luxtrade pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł europejskiej dystrybucji, są dokładnie sprawdzane i testowane przez zespół wykwalifikowanych ekspertów. Wysyłamy je z polskich magazynów, co zapewnia szybki czas dostawy i bezpieczeństwo transportu. 

100% bezpiecznie

Do 24m gwarancji

Jesteśmy przekonani co do wysokiej jakości naszych telefonów, dlatego do każdego smartfona z Luxtrade dołączamy rozszerzoną gwarancję nawet do 24 miesięcy.

Wiemy, że telefon to niezbędne urządzenie, dlatego naprawy gwarancyjne dokonujemy tak szybko jak to możliwe.

100% bezpiecznie

Do 40% taniej

Kupując w Luxtrade oszczędzasz do 40% względem nowego urządzenia, przy zachowaniu najwyższej jakości oraz sprawności technicznej. 

Otrzymujesz w pełni sprawny i atrakcyjny wizualnie sprzęt, nowe modele topowych marek nawet 1500 zł taniej. 

100% bezpiecznie

Ekologicznie

Na naszej planecie jest prawie tyle samo telefonów, ile ludzi. Wymieniamy telefony średnio raz na dwa lata, co znacznie odbija się na środowisku naturalnym. 

Wyborem zakupu używanej elektroniki przyczyniasz się do ochrony środowiska, dajesz drugie życie urządzeniom i redukujesz ilość elektroodpadów. Wspólnie zadbajmy o lepszą przyszłość dla naszej planety.

100% bezpiecznie
mail-icon
Zapisując się na newsletter, akceptujesz naszą  Politykę Prywatności. W każdej chwili możesz anulować subskrypcję newslettera.
Produkt dodany do ulubionych